همه‌کاره پنهان «جوکر» کیست؟/ احسان علیخانی از ترس تلویزیون مخفی شد! +تصاویر

رئالیتی‌شوی جوکر که با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان همراه شده اما و اگرهای جالبی دارد که خواندنش خالی از لطف نیست.

به گزارش تازه نیوز، هنوز دو قسمت از پخش برنامه «جوکر» در شبکه نمایش خانگی نگذشته که فیلیمو از رکوردشکنی پی‌درپی آن خبر می‌دهد. اغلب واکنش‌ها نیز به این برنامه مثبت بوده با این وجود از ابتدا درباره سازندگان اصلی آن اطلاعات شفافی منتشر نشده بود. احسان علیخانی همزمان با انتشار اولین تیزر برنامه بدون اشاره به مسئولیتش در این پروژه در اینستاگرامش نوشت: «تلاش رفقای من در تمام تابستان شد جوکر، منم کنارشون بودم و هستم به امید خلقِ لحظاتی جذاب برای شما»

روزنامه هفت صبح اما از تولید این برنامه در استودیوی برنامه «عصر جدید» خبر داد و نوشت: «برنامه جوکر محصول استودیو قرن جدید است. همان جایی که برنامه موفق عصر جدید ساخته شده. احسان علیخانی مشاور پروژه است و امیرحسین بزرگ زادگان به همراه محسن نجفی تهیه کنندگان جوکر.»

در اولین قسمت «جوکر» نام احسان علیخانی تنها به عنوان مشاور پروژه در تیتراژ قرار گرفت و خود او هم نقشش را در حد حضور در کنار گروه سازنده و کمک به آنها اعلام کرده بود. حالا اما در کنار تغییر عنوان او در تیتراژ به «مدیر هنری و مدیر پروژه» روابط عمومی فیلیمو هم در آخرین به روزرسانی صفحه مربوط به این برنامه از عنوان «جوکر احسان علیخانی» و تصویر او استفاده کرده و علیخانی را به عنوان کارگردان مشترک این برنامه در کنار حامد میرفتاحی معرفی کرده است.

از آنجایی که احسان علیخانی تهیه کننده تلویزیون است به راحتی نمی‌تواند در جایی غیر از صداوسیما عرض اندام کند (دقیقاً مشابه محدودیتی که برای عادل فردوسی پور هم وجود دارد) و به همین دلیل در تیتراژ قسمت اول خیلی کمرنگ به حضورش اشاره شد تا حساسیت برانگیز نشود اما با این حال رفته رفته نقش پررنگش در این برنامه هویدا می‌شود.

مثلاً می‌توان به پست امیرمهدی ژوله در خصوص حضورش در جوکر و تشکر ویژه‌اش از احسان علیخانی و واکنش او اشاره کرد که به هر حال بیانگر نقش تأثیرگذار علیخانی در ساخت این برنامه پربیینده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.