استقلال بی‌خیال نمی‌شود: پرونده را می‌بریم فیفا!

بلافاصله پس از پایان بازی با گل‌گهر در سیرجان، مسئولان باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود را نسبت به مدارک و سوابق بازیکن اهل گابن در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشتند تا پرونده به صورت جدی بررسی شود.

به گزارش تازه نیوز، مسئولان فدراسیون مدعی‌اند نامه ارائه شده از طرف فدراسیون فوتبال گابن برای آنها ملاک قرار گرفته ولی استقلالی‌ها اسنادی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد بازیکن مورد نظر شرایط لازم جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر ایران را احراز نکرده و باشگاه گل‌گهر سیرجان در این رابطه مرتکب تخلف شده است. البته این فقط استقلال نیست که بابت ماجرای مذکور شکایت کرده بلکه چند تیم دیگر لیگ برتری هم پای کار آمده‌اند.
پیگیری تا آخرین لحظه
مقامات باشگاه استقلال تأکید دارند این پرونده را تا آخرین لحظه پیگیری می‌کنند و ملاک هم، طی شدن ماجرا از طریق مجاری قانونی است به همین خاطر در انتظار صدور حکم توسط کمیته انضباطی و احیاناً کمیته استیناف هستند اما اگر احکام صادره به منزله بازنده اعلام شدن گل‌گهر نباشد، استقلالی‌ها پرونده را بسته شده تلقی نخواهند کرد و سراغ مجاری دیگری برای احقاق حق مورد ادعای خود می‌روند.
مکاتبه با فیفا
اگرچه باشگاه استقلال هنوز در این مورد ویژه به صورت رسمی بیانیه صادر نکرده ولی عوامل مرتبط با ماجرا در جمع استقلالی‌ها تأکید دارد خبری از از عقب‌نشینی نخواهد بود چون حق مسلم آبی‌ها در این رابطه ضایع شده است. آنها تأکید دارند اگر لازم باشد و در صورتی که شرایط مورد نظرشان توسط فدراسیون محقق نشود، اصلاً بعید نیست مکاتبه مستقیم خود با فیفا را آغاز کنند تا از طریق فدراسیون جهانی فوتبال یا دادگاه عالی ورزش ماجرا را به سرانجام برسانند. باشگاه استقلال تأکید دارد گل‌گهر از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده و نتیجه مسابقه این تیم برابر شاگردان فرهاد مجیدی باید 3- صفر اعلام شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.