گاف وحشتناک سریال «جزیره» سیروس مقدم و فیلیمو را جهانی کرد +ویدئو

گاف سریال «جزیره» که موردتوجه تدوین‌گر، کارگردان، تهیه‌کننده، ناظر پخش و هیچ‌یک از دیگر عوامل سریال و مسئولین بازبینی و مجوز قرار نگرفته و حتی فیلیمو هم قبل از پخش آن را چک نکرده، سوژه کاربران فضای مجازی شد.

به گزارش تازه‌نیوز، صبح سینما درباره گاف عجیب سریال ضعیف جزیره که از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود، نوشت:

در قسمت ششم سریال جزیره و صحنه دیالوگ‌گویی میترا حجار و امیر مقاره، حجار در لحظه‌ای می‌گوید: «پدرت احتمالا ازت خواهد خواست…» و فورا با نگاه کردن به پایین کادر جمله‌اش را عوض می‌کند و می‌گوید: «پدرت احتمالا تاکید می‌کنه…»

این بخش از سریال«جزیره» به تازگی در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ کاربری نوشته:‏ فهمیدین چی شد؟ فیلم‌نامه رو گذاشته پایین دوربین داره نگاش می‌کنه و از رو، غلط می‌خونه. خودش دوباره از اول می‌گه به این امید که تو تدوین درش میارن قسمت اول رو که اشتباه می‌گه، و تدوین‌گر درنیاورده…
کاربری دیگر چنین نوشته: اینا پول می‌گیرن دیالوگ حفظ نمی‌کنن؟؟ :))))
دیگری نوشته: چارلی چاپلین برای یک سکانس از فیلم «روشنایی‌های شهر» ۳۴۲ بار برداشت گرفت. همین (اینجا ببینید)
اکانتی دیگر هم چنین واکنش داده: یعنی نه کارگردان، نه تهیه‌کننده، نه تدوین‌گر، نه صداگذار، نه ناظر پخش و … هیچ‌کدام حال و حوصله دیدن سریالشون رو نداشتند که این از دستشون در رفته؟!

کاربر دیگری هم نوشت: فیلیمو و سیروس مقدم نشون دادن که نه سریال و نه مخاطب، هیچ ارزشی براشون نداشته تا حتی یکبار اون رو ببینن!

این گاف‌ها را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.