دختران مارشمالویی پیشخدمت شدند

این کافی‌شاپ فقط دختران چاق را استخدام می‌کند! +تصاویر

کافی‌شاپی در ژاپن از معضل چاقی یک فرصت ساخته و با به‌کارگیری دخترانی که آن‌ها را «دختران مارشمالو» می‌نامد، می‌خواهد نشان دهد برای زیبا بودن، لاغری شرط نیست!

به گزارش تازه‌نیوز، کافی‌شاپی در توکیوی ژاپن برای نشان دادن زیبایی افراد چاق و موردپذیرش قرار گرفتن این واقعیت جامعه، فقط دختران چاق را استخدام می‌کند.

در شانگریلا، یکی از کافه‌هایی که به تازگی در توکیو بازگشایی شده، کارمندان تنها از زنان جوان چاق تشیکل شده‌اند و لقب «دختران مارشمالو» دارند.

استخدام دختران چاق ژاپنی

طبق گفته موسس این کافه، هدف ترویج مثبت‌اندیشی درمورد بدن بین جوانان ژاپنی است. آن‌ها قصد دارند تا مقوله اضافه وزن که از آن به عنوان نکته خوشایندی یاد نمی‌شود را تعدیل کرده و به مردم نشان دهند لاغری تنها تعریف زیبایی و بانمکی نیست.

اگرچه تم لباس‌های «پیشخدمت» در کافه‌های ژاپن امری متداول است، ولی کافی‌شاپ شانگریلا به صورت انحصاری تنها کارمندهای خانم چاق را استخدام می‌کند. نکته جالب دیگر آن‌که غذاهای پرکالری و ناسالم نمی‌فروشند و غذاهای تازه‌ای که توسط یک سرآشپز ایتالیایی با استفاده از مواد اولیه ارگانیک پخته می‌شوند را سرو می‌کنند.

استخدام دختران چاق ژاپنی

آن‌ها ادعا می‌کنند بهترین پیتزای منطقه را دارند، ولی از آن‌جا که این کافی‌شاپ نسبتا تازه تاسیس است، هنوز برای تایید این ادعا زود است. ضمن این‌که چون تنها چند روز از بازگشایی آن می‌گذرد عکس‌های زیادی از آن منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد این روزها مردم ژاپن دید بهتری نسبت به هیکل چاق پیدا کرده‌اند چرا که چندی پیش هم یکی از مجلات سبک زندگی و فشن آن‌ها به نام «مستر بیب» مردان چاق را هدف قرار داده بود.

استخدام دختران چاق ژاپنی

منبع: ایران‌ناز

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.