با قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید! +عکس

اینستاگرام قابلیت Take a Break را در شش کشور فعال کرده است و در ماه مارس نیز از ویژگی دیگری در ارتباط با کنترل والدین بر فرزندان رونمایی می‎کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اوایل سال جاری، فاش شد که اینستاگرام در حال برنامه‌ریزی برای توسعه یک پلتفرم مخصوص کودکان است، اما در نهایت تصمیم گرفت این پروژه را متوقف کند. برای والدینی که نوجوانانی در اینستاگرام دارند و نگران نوع محتوایی که می‌بینند هستند، اینستاگرام برنامه‌هایی را برای بهتر کنترل کردن والدین اعلام کرده است.

به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، وی اعلام کرد: «والدین می‌دانند چه چیزی برای نوجوانانشان بهتر است، بنابراین ما قصد داریم اولین ابزار خود را در ماه مارس راه‌اندازی کنیم تا به والدین در راهنمایی و حمایت از نوجوانان در اینستاگرام کمک کنیم. والدین می‌توانند مدت زمانی را که نوجوانانشان در اینستاگرام سپری می‌کنند مشاهده کنند و محدودیت‌های زمانی تعیین کنند.»

قابلیت جدید اینستاگرام

موسری همچنین می‌افزاید: ما به نوجوانان گزینه جدیدی می‌دهیم تا با گزارش هایی، نحوه استفاده از اینستاگرام را به والدینشان اطلاع دهند این موضوع باعث می‌شود فرزندان و والدین فرصتی به یکدیگر دهند تا در مورد استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنند. این موضوع تنها نسخه اولیه این ویژگی است و به مرور زمان به افزودن قابلیت‌های بیشتر ادامه خواهیم داد. به علاوه اینکه منابعی در قالب یک مرکز آموزشی وجود خواهد داشت که آموزش‌هایی درباره استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به والدین و نوجوانان خواهد داد. همچنین، اگر به خاطر داشته باشید، اینستاگرام قبلاً از ویژگی “take a break” صحبت کرده بود که این ویژگی در حال حاضر در چندین کشور مانند ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، نیوزلند و استرالیا فعال شده است.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.