عنابستانی به قالیباف حمله کرد: او رویای ریاست‌جمهوری دارد!

عنابستانی در تازه‌ترین اظهاراتش به تغییر موضع قالیباف نسبت به پرونده سیلی به سرباز راهور انتقاد کرد.

به گزارش تازه نیوز، علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در گفت‌وگویی جدید با رویداد۲۴، درباره اصلاح اظهارات قالیباف درباره سیلی زدن او به سرباز راهور گفته: آقای قالبیاف آنقدر مساله برایش مهم نبوده که برود ببیند چه کسی درست گفته چه کسی غلط و بعد در تریبون اعلام عمومی کند؟ خیلی خنده دار است.

قالیباف چندین بار به خود من گفته من فیلم را نگاه کردم و از این فیلم اصلا سیلی در نمی‌آید و مشخص است که شما هل دادید. حالا تحت تاثیر فضای رسانه‌ای می‌گوید عنابستانی به من غلط گفته؟ اصلا فرض کنید من گفتم؛ ایشان نمی‌توانست رای را نگاه کند؟

آقای قالیباف می‌خواست برود به یک جلسه به این مهمی، نمی‌توانست رای دادگاه را نگاه کند؟ رئیس مجلس که وظیفه‌اش حضانت از مجلس و حفظ حیثیت مجلس است، یک مساله به این مهمی برایش اهمیت ندارد که یک حرفی می‌زند حرفش را عوض کند؟

یک نفر در دادگاه به جز مامور ناجا نگفته که سیلی زده شده است. هیچ کس شهادت نداده که سیلی در کار بوده است. من از روز ابتدایی گفتم مامور توهین کرده، من هم مامور را هل دادم.

رای دادگاه نوشته «ایراد ضرب بلااثر». ایراد ضرب بلااثر چه هست؟ هرچه ترجمه کنید. ما هم گفتیم فصل الخطاب رای دادگاه است.

هرچه دادگاه هر چه بوده، پرونده تمام شده است. آقای قالیباف هم به جای اینکه چیزی که نمی‌داند توضیح دهد، باید می‌گفت پرونده تمام شده و سرباز به عنوان توهین کننده قرار مجرمیتش صادر شده و قرار مجرمیت من هم به عنوان ایراد ضرب بلااثر صادر شده. هر دو طرف رضایت دادیم پرونده تمام شده است.

دادگاه بر اساس فیلم رای نداده است. دادگاه بر اساس فضای رسانه‌ای رای داده و گفته ایراد ضرب بلااثر. من از راهور می‌خواهم فیلم را منتشر کند.

آقای قالیباف سه روز قبل از رسانه‌ای شدن ماجرا کامل مطلع بود. ماجرا یک بهمن اتفاق افتاده و ۴ بهمن رسانه‌ای شده است. قالیباف کاملا مطلع بوده چرا کسی که از روز اول از ماجرا خبر داشته در فضای رسانه‌ای در توییتر علیه من توییت می‌زند؟ قطعا قالیباف تحت تاثیر رسانه و فضای مجازی است. ایشان سودای ریاست جمهوری هم داشته می‌خواسته فضای افکار عمومی را طرف خودش نگه دارد.

پیش از این عنابستاتی در واکنش به اظهارات اولیه قالیباف در دانشگاه شهید بهشتی مبنی بر “سیلی نزدن و هل دادن سرباز” توسط او، این سخنان را شجاعانه قلمداد کرده بود. (اینجا ببینید)

در همین ارتباط:

۱ نظر
  1. حمید کلباسی

    عبور از خط ویژه برای اتوبوس واحد و آمبولانس و آتش نشانی و مواردی است که قانون مشخص نموده اما عنابستانی ؛ خودش را مافوق قانون می داند و با سماجت جاهلانه به خاطر عبور از خط ویژه با یک پلیس راهور جوان که همسن و سال پسرش بوده گلاویز می شود! چه فرقی دارد که عنابستانی به آن سرباز بیچاره سیلی زده یا او را هول داده؟ نفس خلاف و قانون شکنی مهم است . عنابستانی به جای قبول تخلف آشکار و عذرخواهی از موکلان خود ؛ میخواد اصل قضیه را ماستمالی کند و به خاطر به کرسی نشان حرفهای بی منطقش ، بدش نمیاد آقای قالی باف را هم هول دهد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.