این حرف‌ها برای مردم نان و آب نمی‌شود آقای رئیسی!

اظهار نظر عجیب معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره مذاکرات وین همچنان خبرساز است.

به گزارش تازه‌نیوز، محمدحسینی معاون پارلمانی رئیسی گفته اگر توافق شد که فبها المراد اما اگر نشد به سمت «شرق» می رویم.

کانلل مکتوبات در واکنش به این اظهارنظر در تحلیلی نوشت: از استاد حسینی باید پرسید منظورش از «شرق» کجاست؟ منظورش چین است که پس از خروج آمریکا از برجام، پس از توتال زیر قرارداد ۵ میلیارد دلاری توسعه میدان پارس جنوبی زد؟

منظورش چینی است که رای مثبتش زیر تمام قطع نامه های شورای امنیت و سازمان ملل برای تحریم ایران می درخشد یا روسیه که یک پای مذاکرات هسته ای است و برای خودش و همتایان اروپایی اش چانه می زند؟

منظورش هند است که با یک فشار آمریکا و اسراییل از فروش نفت ایران سر باز می‌زند یا مالزی، کشور دوست و برادر که حتی به حساب دانشجویان ایرانی هم رحم نمی کند؟

این دوگانه سازی های موهومی شرق و غرب در نظام سلطه امروز تنها برای فریب دادن خود و افکار عمومی است. در نظم جاری در سیاست های سلطه جویانه علیه ملل، هیچ فرقی بین چین شرقی با آمریکای غربی وجود ندارد حتی اگر میان این دو تضادهای دیپلماتیک و اقتصادی وجود داشته باشد. در توافقات مسجل اما نانوشته چین هیچ گاه رابطه خود را قربانی اقتصاد کوچک ایران نمی کند.

این وعده ها برای ایران تحریمی نان و آب نمیشود.

ابن مطالب را از دست ندهید:

۱ نظر
  1. علی

    مشکلات این کشور به همین دایل است که افرادی مثل آقای حسینی در این کشور پست های بالایی دارن م نتصمیم گیرن ولی از نظر قدرت تحلیل در یک حد کارشناس ساده هم نستند و سواد و تحلیلشان کوچه بازاری است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.