یک استقلالی در تیررس پرسپولیس؛ بمب نقل و انتقالات در راه است؟

رشید مظاهری در آستانه خروج از باشگاه استقلال است و این درحالی است که پرسپولیس گلرش را از دست داده و دنبال یک دروازه بان مطمئن می گردد.

به گزارش تازه نیوز، یکی از خریدهای پر سروصدای استقلال درفصل گذشته رشید مظاهری گلر سابق تیم ملی بود که با رقم بالا استقلالی شد. رشید خیلی زود به ترکیب اصلی تیمش رسید و نمایش بسیار خوبی هم داشت اما در اواخر فصل مصدومیت و البته حواشی اختلاف با مدیرعامل وقت آبی‌ها او را از ترکیب اصلی دور کرد و حسینی گلر فیکس استقلال شد. اوضاع تا حدی پیش رفت که رشید در آستانه جدایی از آبی‌ها قرار گرفت و حتی قراردادش را هم فسخ کرد اما بعد از آمدن آجرلو روی کار، مظاهری دوباره با استقلال قرارداد بست. با این حال از همان اول مشخص بود، مجیدی علاقه زیادی به استفاده از رشید ندارد و فقط بعد از مصدومیت حسینی در دیدار مقابل ذوب‌آهن فرصتی برای بازی کردن پیدا کرد.

در چند هفته اخیر اما اوضاع برای رشید بسیار بد پیش رفت. بعد از بازگشت علیرضا رضایی گلر جوان و جدید آبی‌ها از اردوی تیم ملی امید، فرهاد مجیدی از او به عنوان گلر فیکس استفاده کرد و حسینی نیمکت‌نشین شد. به این ترتیب رشید حتی جایی در لیست 18 نفره استفلال هم نداشت. این اتفاق برای چند هفته متوالی تکرار شد و نام مظاهری از فهرست استقلال خارج شد. نکته عجیب ماجرا اینجاست که رشید قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان اعلام کرد، به دلیل درد زانو دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را از دست خواهد بود ولی مشکلش جدی نیست و به دربی خواهد رسید. بعد از بازی استقلال مقابل صنعت نفت اما بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال با قاطعیت اعلام کرد مظاهری به دلیل مصدومیت به بازی مقابل پرسپولیس نخواهد رسید. اظهار نظری که برخلاف گفته‌های خود رشید بوده و ثابت شد مشکل مظاهری با کادر فنی استقلال بسیار جدی‌تر از این حرف‌‌هاست و ربطی به مسائل فنی ندارد.

همه این اتفاقات را اگر کنار هم بگذاریم، متوجه خواهیم شد تا زمانی که مجیدی در استقلال حضور داشته باشد، رشید جایی در تفکرات این مربی ندارد و باید به عنوان گلر سوم کار کند. همچنین شواهد نشان می‌دهد که مظاهری هر روز یک قدم به در‌های خروجی باشگاه استقلال نزدیک‌تر می‌شود و بعید است با این وضعیت آینده‌ای در این تیم داشته باشد. از طرف مقابل بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس به دلیل نگرفتن مطالباتش ایران را ترک کرد و ممکن است دیگر به پرسپولیس برنگردد. اگر رادو از پرسپولیس جدا شود، پرسپولیسی‌ها در نیم‌فصل قطعاً به یک گلر نیاز خواهند داشت. از همین‌رو شایعه شده مظاهری در نقل و انتقالات نیم‌فصل راهی پرسپولیس خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.