گزارش و نتیجه بازی بایرن مونیخ و بارسلونا

بایرن مونیخ ۳-۰ بارسلونا/ هیولای ناگلزمن رحم ندارد/ تیم ژاوی در لیگ اروپا تجربه کسب می‌کند

بارسلونا با شکست پرگل برابر بایرن و با توجه به برتری بنفیکا بر دیناموکیف نتوانست به یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند و راهی لیگ اروپا شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، بایرن مونیخ امشب در دیداری که برایش تشریفاتی بود، میزبانی از بارسا را برعهده داشت. برای آبی اناری ها اما این بازی یک فینال بود که باید در آن برنده می شد تا به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. صعود بایرن به عنوان تیم اول قطعی شده بود و این تیم با چندین غایب برابر بارسا صف آرایی کرد.

بازی را بارسا بهتر شروع کرد و دقیقه ۷ روی شوت جوردی آلبا اولین خطر را ایجاد کرد ولی مانوئل نویر با جاگیری خوب خود توانست توپ را مهار کند.

کمی بعد شوت عثمان دمبله دروازه بایرن را تهدید کرد.

حملات بایرن سرانجام دقیقه ۳۴ نتیجه داد و توماس مولر روی سانتر لواندوفسکی و با ضربه سر توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. هرچند توپ را آرائوخو بیرون کشید ولی دیگر دیر شده بود و در واقع همه توپ از خط گذشته بود.

بایرن دقیقه ۴۳ به دومین گل هم رسید. شوت از راه دور استثنایی لروی سانه وارد دروازه بارسا شد و کاری هم از دست تراشتگن ساخته نبود تا بایرن ۲-۰ پیش بیفتد. در سوی دیگر بنفیکا نیز ۲-۰ از دینامو پیش افتاده بود تا بارسا تیم حذف شده باشد.

بایرن دقیقه ۶۳ به گل سوم هم رسید. نفوذ آلفونسو دیویس از چپ و پاس به عقب او را جمال موسیالا با یک بغل پا وارد دروازه کرد. به نظر می رسید در لحظه ارسال، توپ از خط گذشته باشد ولی در نهایت گل مورد قبول واقع شد.

بازی در ادامه متعادل دنبال شد و بارسا با وجود حملاتی که داشت نتوانست فاصله را کاهش دهد و بایرن با وجود اینکه تقریبا بی انگیزه بازی را دنبال می کرد، یکی دو شانس عالی را از دست داد تا بازی با همان نتیجه ۳-۰ به پایان برسد و بارسا با کسب عنوان سوم گروه به لیگ اروپا برود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.