اعتراض سرمربی پرسپولیس به داوری

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تساوی تیمش مقابل هوادار ابراز تأسف و از اشتباهات علیه سرخپوشان گلایه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی ۲ – ۲ تیمش مقابل هوادار تهران اظهار داشت: بازی خانگی مقابل هوادار را داشتیم و باید برنده می‌شدیم، اما متأسفانه دو امتیاز را خیلی راحت از دست دادیم. نتیجه دلخواه ما نبود و قطعاً ناراحت هستیم. در چنین بازی‌های زدن گل زودهنگام خیلی مهم است که ما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. مهاجمان ما روز خوبی نداشتند. موقعیت‌های خوبی ایجاد شد، ولی استفاده نکردند و با این وضعیت تیم تحت فشار قرار گرفت و روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما در سایر دقایق بازی موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و گل دوم هوادار هم که مشخص است با دست به ثمر رسید و متأسفانه داوران ندیدند. ما در چنین بازی‌هایی باید بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. وقتی گل نزنیم تیم به فشار می‌رود و استرس بردن پیدا می‌کند و تیم‌های حریف می‌توانند از ضدحملات‌شان استفاده کنند. مقابل هوادار همین اتفاق هم افتاد و روی دو ضربه ایستگاهی دو گل خوردیم که گل دوم‌شان مردود بود. نمی‌شود درباره این‌طور بازی‌ها زیاد صحبت کنیم. آن بازی که دلخواه‌مان بود انجام ندادیم و تیم حریف با ۱۰ بازیکن دفاع می‌کرد و کارمان سخت شده بود، ولی موقعیت‌سازی ما خوب بود و اگر گل اول را زود می‌زدیم قطعاً بازی راحت‌تر می‌شد و می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم. فرصت‌طلب نبودیم و در شروع بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. حالا باید خودمان را برای بازی‌های بعد آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاع و دروازه سرخپوشان گفت: توپ زیادی روی دروازه ما نیامد و روی دو ضربه ایستگاهی گل‌های خیلی راحتی خوردیم. آن صحنه‌ها هم موقعیت‌هایی نبودند که ما گل بخوریم. به بازیکنان گفتیم که تیم هوادار را نباید دست‌کم بگیریم و اگر از موقعیت‌های‌مان در شروع بازی استفاده می‌کردیم این اتفاقات نمی‌افتاد.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «اشتباهات داوری در بازی‌های آینده چقدر می‌تواند پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور کند؟»، تصریح کرد: متأسفانه اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما بوده و تأثیرگذار است. داور امروز در مجموع خیلی خوب قضاوت کرد، ولی صحنه گل دوم هوادار را نمی‌دانم شاید کمک داور باید می‌دید و یا زاویه دید داور باید بهتر بود، نمی‌دانم. این اتفاقات در این فصل برای ما زیاد شده است و نمی‌خواهیم خیلی درباره داور صحبت کنیم و نتیجه امروز را به گردن داور بیندازیم، ولی یکسری از صحنه‌ها را نمی‌شود به راحتی بگذریم و امیدوارم که تمرکز داوران بیشتر باشد. ما سیستم VAR نداریم و کار برای داوران سخت است. امیدواریم داوران با تمرکز بیشتر بهتر سوت بزنند.

وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس از قهرمانی در لیگ اشباع شده و به دنبال قهرمانی در جام حذفی است، اظهار داشت: قطعاً این تفکر درست نیست و ما چنین تفکری نداریم و لیگ خیلی مهمتر از جام‌های دیگر برای ماست. ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. این تیم پنج دوره قهرمان شده و به جای اینکه تقویت شود، مشکلات زیادی برای آن به وجود آمده است. من در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم، با توجه به اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم، باید تمرین بیشتر کنیم و بیشتر روی کارمان متمرکز داشته باشیم. بالاخره اتفاقاتی که نباید برای تیم می‌افتاد، افتاده است و ما باید بیشتر خودمان را مهیا کنیم و بیشتر تمرین کنیم تا قوی‌تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه علی‌رغم بازی با دو مهاجم این تیم برای گلزنی با مشکل مواجه بود، گفت: امیدوارم این اتفاقات در بازی‌های آینده نیفتد، ولی جاگیری مهاجمان ما روی ارسال‌ها خیلی مهم است. اینکه مهاجم دنبال فضاهای بهتر و خالی‌تر باشد خیلی مهم است و به هوش و جاگیری او برمی‌گردد. باید سعی کنیم در کار گلزنی تمرین بیشتری کنیم و روی ارسال‌ها تمرکز داشته باشیم. هر هفته تمرینات گلزنی برای مهاجمان داریم، ولی در بعضی بازی‌ها ممکن است اتفاقاتی بیفتد و توپ‌های زیادی روی دروازه بیاید و استفاده نشود. شروع بازی برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر هر تیمی خیلی مهم است و اگر بتوانیم در ۱۰، ۲۰ دقیقه اول گل بزنیم قطعاً کار برای ما راحت‌تر می‌شود و باید تمرکز بیشتری در بحث گلزنی داشته باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.