این بازیکنان از بارسلونا جدا می‌شوند!

بحران‎های بی‌شمار بارسلونا در بیرون و درون زمین در آستانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، بارسلونا در حال قدم به سال جدیدی میلادی خواهد گذشت که شکست برابر بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان فشارها بر این تیم را افزایش داده است.

این تیم حالا به دنبال درمانی است که هرچه سریع‌تر این زخم را بهبود ببخشد اما این کار بدون همراهی بازیکنان ممکن نیست و متئو المانی، مدیر فوتبال این باشگاه، نیز چند هفته قبل مدعی شده بود که فهرست بارسا هرچه زودتر باید خلوت شود.

گفته می‌شود بارسا آماده است تا پیشنهاداتی را برای چندین نفر از بازیکنان در ماه ژانویه بررسی کند که ژاوی نیز اجازه جدایی آنها را داده تا بتواند بازیکنان مدنظر این مربی را خریداری کند.

نام بازیکنانی چون فیلیپه کوتینیو، ساموئل اومتیتی، مینگوئزا، لوک دی یونگ و سرجینیو دست در این فرست دیده می‌شود. موندو دیپورتیوو مدعی شده که مدیران بارسا حتی حاضر هستند پیشنهادت برای فرانکی دی یونگ و مارک آندره ترشتگن را نیز بررسی کنند.

موضوع فروش کوتینیو و اومتیتی چندان جدید نیست. این دو بازیکن جز افرادی هستند که بیشترین دستمزدها را در این تیم دریافت می‌کنند. ژاوی نیز نیاز خاصی به این دو بازیکن ندارد، هرچند کوتینیو فرصتی برای بازی پیدا کرده و حتی در دیدار برابر بتیس در ترکیب اصلی قرار داشت.

اما اومتیتی تحت هدایت ژاوی نیز مثل کومان اصلا فرست حضور در زمین را نداشته است و باید به این نکته اشاره کرد که قرارداد هردوی این بازیکنان در ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

کار باشگاه برای فروش این دو بازیکن دشوار به نظر می‌رسد، هرچند کوتینیو شانس بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد و ممکن است برای این که این شانس را حفظ کند به تیم دیگری برود تا فرصت بازی بیشتری داشته باشد.

لوک دی یونگ نیز که از زمان پیوستن به بارسا فرصت چندانی برای حضور در میدان داشته به دنبال توافقی با این باشگاه برای فسخ قرارداد است.

عملکرد ضعیف و شکست تحقیرآمیز در مونیخ روی سرنوشت مینگوئزا تاثیرگذار بوده‌ و به نظر می‌رسد که این باشگاه قصد دارد بازیکن جوان تیمش که تا ژوئن ۲۰۲۳ با این تیم قرار دارد را به فروش برساند.

دست نیز دیگر بازیکنی است که در دیدار برابر بایرن عملکرد ضعیفی داشته و حالا در دومین سال حضورش در نوکمپ در کمال ناباوری در فهرست فروش قرار گرفته است. قرارداد او تا سال ۲۰۲۵ است و بارسا می‌تواند با قیمت خوبی این بازیکن را به فروش برساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.