۴ پیش بینی از مقصد احتمالی هالند!

مدیر برنامه های ایتالیایی مشهور دنیای فوتبال اعتراف کرد که ارلینگ هالند به احتمال فراوان تابستان پیش رو دورتموند را ترک خواهد کرد و 4 مقصد احتمالی را نیز برای او در نظر گرفت.

ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد. او بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قراردادش دارد که در پایان فصل جاری قابلیت فعال شدن خواهد داشت و همین موضوع کار مشتریان او را آسان می‌کند.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های مهاجم نروژی دیروز و در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان درباره آینده حرفه‌ای این مهاجم نروژی گفت:« دو سال است که به این موضوع فکر می‌کنیم. ایده‌های روشنی در مورد اینکه ارلینگ باید به کجا برود، داریم و البته به آنچه بازار نقل‌وانتقالات ارائه می‌دهد هم نگاه می‌کنیم. اگر این کار را نمی‌کردم، مدیر برنامه بدی می‌شدم. می‌توانیم با بازیکنی همچون هالند بر بازار نقل‌وانتقالات تاثیر بگذاریم.»

امروز بخش دوم مصاحبه رایولا پخش شد و او به طور واضح بیان کرد که چه تیم هایی می توانند مقصد بعدی هالند باشند:« ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در ۸ سال اخیر ۵ بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود.»

رایولا ادامه داد:« احتمالا این تابستان و شاید تابستان بعد، هالند از دورتموند برود ولی از من اگر می پرسید، باید بگویم که احتمال جدایی در همین تابستان بسیار بالاست. باشگاه از تصمیم ما آگاه شده و پاسخ خود را نیز داده است ولی اطمینان می دهم که زمستان امسال اتفاقی رخ نخواهد داد. از نظر من اگر دورتموند سال قبل به هالند اجازه جدایی می داد، پول قابل توجهی نصیب شان می شد ولی برای کسب موفقیت و نیز احترام به هواداران، او را حفظ کردند که از نظر من تصمیم بزرگ و قابل ستایشی بود.»

رایولا در مورد بند فسخ موجود در قرارداد هالند نیز گفت:« این بین من، بازیکن و باشگاه است و قرار نیست در مورد مفاد قرارداد اینجا صحبت کنیم. همه چیز در قرارداد به شکل واضح درج شده است. با سران دورتموند بهترین ارتباط را داریم و همه چیز دوستانه است.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.