آمار‌های جالب از اولین ال‌کلاسیکوی بدون تماشاگر تاریخ

ال‌کلاسیکو در شرایطی امروز برگزار می‌شود که این بازی برای اولین بار در تاریخ بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، صد و هشتاد و یکمین  ال‌کلاسیکو  تاریخ لالیگا در حالی امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ با شرایط خاصی به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ آغاز می‌شود که برای نخستین بار در تاریخ است که ال‌کلاسیکو بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که آبی‌اناری‌ها می‌توانند با کسب پیروزی خانگی تعداد بردهایشان در ال‌کلاسیکو را به رئال برسانند چراکه در تاریخ جدال‌های دو تیم تاکنون رئال ۷۳ پیروزی و بارسا ۷۲ پیروزی کسب کرده‌اند و ۳۵ بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است و رونالد کومان امیدوار است در اولین تجربه مربیگریش در ال‌کلاسیکو به این مهم دست یابد.

همچنین نودمین بار است که ورزشگاه نیوکمپ میزبان جذابترین بازی باشگاهی فوتبال در جهان است و بارسلونا موفق شده است در تمامی میزبانی‌هایش در استادیوم ۵۰ پیروزی، ۲۰  شکست و ۲۰ تساوی کسب کند.

از دیگر نکات جالب در خصوص دیدار عصر امروز آنکه برخلاف سال‌های گذشته هر دو تیم با عملکردی ناامید کننده در دیدار‌های قبلی خود و با قبول شکست برابر رقابیشان گام به این دیدار گذاشته‌اند. در حال حاضر این دو تیم در جدول رده بندی شرایط خوبی ندارند و در بین دو تیم بالای جدول نیستند. کاتالان‌ها با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز در رده دهم قرار دارند و رئال مادرید با ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

همچنین با نگاهی به تاریخ بازی‌های این دو تیم شاهد آماری جالب در خصوص تعداد گل‌های این دو تیم تا پیش این بازی این هستیم چراکه تاکنون هر دو تیم موفق به زدن ۲۸۸ گل شده‌اند و تعداد گل‌های این دو تیم در تاریخ دوئل‌هایشان با هم برابری می‌کند که خود نشان از حساسیت و جذابیت دیدار امروز دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.