ایران خودرو از سنگال سر درآورد/ مردم همچنان به دنبال قرعه‌کشی!

گروه صنعتی ایران خودرو از فعال سازی مجدد سایت تولیدی ایران خودرو در سنگال خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تحریریه، در حالیکه در ایران مردم باید منتظر اعلام نتایج قرعه کشی های خودروسازان باشند که شاید نام آنها نیز در بین برندگان خوش شانس لاتاری ایران خودرو و یا سایپا باشد، مسئولین با افتخار خبر از تولید خودرو در کشورهای دیگر می دهند.

در جدیدترین این اخبار معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از فعالیت مجدد سایت این شرکت در سنگال و تولید و عرضه خودرو به بازار این کشور خبر داد.

وی با اشاره به راهبرد فعلی ایران خودرو در حوزه صادرات مبنی بر توسعه سهم بازار برون مرزی ایران خودرو، حمایت همه‌جانبه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران‌خودرو را عامل مهمی در احیای سایت سنگال ارزیابی کرد و افزود: با ساماندهی سایت تولیدی «تیس» و «داکار» موفق به از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی در سنگال می‌شویم.

معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو از ارسال محموله دوم برای مونتاژ خودرو خبر داد و گفت: با فعال سازی سایت سنگال، اهداف صادراتی در منطقه آفریقا را با سهولت بیش‌تری دنبال خواهیم کرد.

لازم بذکر است که این خبر در حالی با افتخار منتشر شده که هفته قبل خودروسازان با مجوز دولت محصولات خود را گران کرده و از آن مهمتر هنوز مردم باید در انتظار برنده شدن در لاتاری دو خودروساز بزرگ ایران بمانند.

این مطالب را هم بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.