تهدید سرمربی پرسپولیس: اشتباهات زیاد شده، طاقت ما هم حدی دارد!

سرمربی پرسپولیس از وضعیت داوری‌ها در بازی‌های تیمش انتقاد کرد و گفت: این اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم، بازی فردا حساس است. پیکان تیم جوان و باانگیزه‌ای است و شرایط تاتیکی خاصی دارد. این ۳ امتیاز برای ما مهم است و باید جسورانه و باجنگندگی زیاد، این ۳ امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانیم کار خود را انجام دهیم اما به نظرم زمین شرایط مناسب را ندارد و فوتبال بازی کردن سخت است. باید قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم تا مثل بازی قبل ۲ امتیاز مهم از دست ندهیم. البته اشتباهات داوری هم دخیل بود و این موضوع در حال سریالی شدن است و طاقت ما هم حدی دارد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم سخندان چرا گل تیم هوادار را سالم دانست زیرا هم بازیکن حریف گفت و هم دوربین‌ها به آن اشاره کردند. این اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد. باید یک جا این اشتباه‌ات تمام شود تا هیچ تیمی دغدغه داوری نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص ضعف خط دفاعی تیمش گفت: تمام صحبت‌هایی که کارشناسان و پیشکسوتان کردند درست است زیرا تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید گل زیاد دریافت کند. بیشتر گل‌هایی که خوردیم یا به خاطر نداشتن تمرکز بوده و یا به دلیل مشکلات داوری. به هر حال تغییرات زیادی در خط دفاع داشتیم و هماهنگی طول می‌کشد و زمان نیاز داریم. باید مسئولیت‌پذیری دفاعی خود را زیاد کنیم زیرا بخشی از این مسائل به خود ما برمی‌گردد.

گل‌محمدی درباره این که موتور پرسپولیس در نیمه دوم روشن می‌شود، اظهار کرد: باید در نیمه اول با تمرکز بیشتری به میدان رویم و سعی کنیم گل بزنیم و گل نخوریم. باید تمرکز خود را بیشتر کنیم و مثل ساعت کار کنیم. در چنین مجموعه‌ای اگر یکی دو نفر، کارشان درست نباشد، مجموعه ضربه خواهد خورد. در هفته گذشته تذکراتی داده شد و امیدوارم با تمرکز و تمرین بیشتر، این مسائل حل شود.

او در خصوص پست علی کریمی در اینستاگرام گفت: شاید در خصوص مسائل مدیریتی نباید در نشست خبری قبل از بازی صحبت کرد. به هر حال مشکلاتی وجود دارد و اراده‌ای هم برای حل آن هست. باید این مسائل را به کسانی که وظیفه‌شان است، بسپاریم.

وی در خصوص رادوشویچ گفت: بحث رادو مشخص است و به خاطر مشکلات مالی از تیم ما جدا شد. می‌شد این اتفاق نیافتد، فقط بحث این دروازه‌بان نبود و از پارسال ۸ بازیکن ما به خاطر مسائل مالی جدا شدند. تیمی که نایب قهرمان آسیا بوده و ۵ دوره قهرمان شده، نباید این مشکلات را داشته باشد و باید قوی‌تر شود. در فوتبال ایران همیشه این مسائل وجود داشته و ممکن است در آینده هم اتفاق بیافتد.

گل‌محمدی درباره باخت پیکان به استقلال گفت: پیکان بد بازی نکرد و دو گل روی ضربه ایستگاهی خورد. آن‌ها می‌خواهند جبران کنند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

وی در خصوص انتخاب مهدوی به عنوان داور مسابقه گفت: چیزی که ما از داوران می‌خواهیم، این است که عدالت و تمرکز در تصمیم‌گیری‌هایشان باشد و امیدوارم قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند تا دو تیم رضایت داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت ترابی گفت: او بازیکن تاثیرگذاری است و نبودش به ما ضربه می‌زند اما بازیکنان جایگزینی داریم که با می‌توانیم جایگزین کنیم. پهلوان تازه تمرینات را شروع کرده و به بازی نمی‌رسد. تا کارت بازیکنانی که جذب شده، نرسد نمی‌توانم صحبت کنم اما گفته شده تا جمعه پنجره نقل وانتقالات باز می‌شود. شرایط باشگاه حساس است و این می‌تواند کمکی برای ما باشد.

وی در پایان گفت: هواداران به این تیم علاقه‌مندند و عاشقانه این تیم را دوست دارند. آن‌ها نگرانی خاص خود را دارند و این اتفاقات مختص پرسپولیس است. امیدوارم خواسته آن‌ها برآورده شود زیرا خواسته زیادی ندارد. هواداران ما این خواسته را دارند که عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شوند.

پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا(چهارشنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی میهمان پیکان است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.