در اتاق فکر پرسپولیس چه می‌گذرد؟/ تردید کادر فنی روی یک بازیکن فیکس

آیا حامد لک در ادامه مسیر هم می تواند دروازه‌بان خوبی برای پرسپولیس باشد یا اینکه تیم به یک دروازه‌بان ششدانگ دیگر نیاز دارد؟ اینها سؤالاتی است که در اتاق فکر باشگاه در حال بررسی است و ممکن است منجر به یک نتیجه جدید شود.

به گزارش تازه نیوز، پرسپولیس در بین 6 تیم بالای جدول به اندازه مس رفسنجان و بیشتر از 4 تیم دیگر گل خورده و این نشان می‌دهد حامد لک در چهارچوب دروازه این تیم عملکرد خوبی نداشته است. البته مقصر همه امتیازات از دست رفته او نیست و این تیم پرسپولیس بود که امتیازات مهمی را از دست داد و اگر هم پرسپولیس فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد به خاطر عملکرد باکیفیت همه بازیکنان بود به خصوص حامد لک. اما تردیدها در مورد حامد لک شروع شده است‌؛ آیا او در ادامه مسیر هم می‌تواند دروازه‌بان خوبی برای تیم پرسپولیس باشد یا اینکه تیم به یک دروازه‌بان ششدانگ دیگر نیاز دارد؟ اینها سؤالاتی است که در اتاق فکر باشگاه در حال بررسی است و ممکن است منجر به یک نتیجه جدید شود.

آنچه مسلم است تا شروع تعطیلات زمستانی امکان حضور یک دروازه‌بان جدید در تیم وجود ندارد و پرسپولیس با حامد لک ادامه خواهد داد. هفته‌های باقی‌مانده تا پایان دور رفت فرصت خوبی است که حامد لک نگاه‌ها را نسبت به خود تغییر دهد و کادر فنی تیم را از جذب یک دروازه‌بان جدید منصرف کند اما در غیر این صورت یکی از تصمیمات کادر فنی تیم در تعطیلات زمستانی جذب دروازه‌بان جدید خواهد بود.

رادو هم بارها و بارها در فرصت‌هایی که برای او مهیا شده، نشان داده نمی‌تواند دروازه‌بان قابل اتکایی در چهارچوب دروازه پرسپولیس باشد و باید به همان موقعیت دروازه‌بان دومی بسنده کند. دروازه‌بانی که البته درخصوص ادامه حضورش در اردوی سرخپوشان تردیدهایی وجود دارد. روزها به خوبی برای حامد لک سپری نمی‌شود مگر اینکه در هفته‌های باقی‌مانده با تمرکز بیشتری در چهارچوب دروازه پرسپولیس حاضر شود و بهتر دروازه‌بانی کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.