توجیه میرکاظمی برای افزایش سن بازنشستگی در بودجه چه بود؟

دلیل افزایش سن بازنشستگی در بودجه سال آینده اعلام شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تحریریه، رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد دلیل افزایش سن بازنشستگی در بودجه سال آینده گفت: زمانی که فردی بازنشسته می‌شود به غیر از پاداش پایان خدمت باید از صندوق نیز حقوق دریافت کند. این درحالی است که در حال حاضر بیش از ۹۲درصد پول صندوق‌ها را دولت می‌دهد.

مثلا وقتی در مورد فرهنگیان یک فرد دو سال در سربازی است و چهار سال هم دانشجو و عملا ۲۴ سال فعالیت می‌کند و در زمانی که به ثمردهی می‌رسد، باید بازنشسته شود.

وی افزود، با توافقی که داشته‌ایم، مقرر شد یک تنفس دو ساله به دولت داده شود تا بتواند این جریان را بازیابی و در روند صندوق‌های بازنشستگی بازنگری شود.

2 نظر
  1. ناصر

    بیمه گذار 30 سال جان کنده و حق بیمه پرداخت کرده حالا صندق می خواهد ده سال حقوق بازنشستگی را از همان محل اندوخته های افراد برگرداند ..اگر پولها و سرمایه های بیمه گذاران صرف حقوق نجومی و ریخت و پاش و جولان مدیران سیاسی شده است این مشکل خود صندق هاست و دولت نباید پاداش سو مدیریت و حقوق های نجومی را با رفع کسری صندق ها از جیب مردم بدهد …صندق تعادل در منابع و مصارفشان را با واقعی کردن حقوق ها و عدم پرداخت حقوق های نجومی ،افزایش بهره وری از نیروی کار و سرمایه و …تامین کنند

  2. بازنشسته بدبخت

    اقای میر کاظمی تو بر میز شاهی که ننشستی اینگونه لم دادی تو باید نوکر این مردم باشی و هستی ….برو به سخنان گوهر بار حضرت امام خمینی(ره) گوش کن ببین چه می فرمایند پس وظیفه تو خدمت به خلق الله است نه تضییع حقوق خلق الله الان بیش از یک سال و نیم هست پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان را از سال 99 هنوز پرداخت ننمودید و نمی کنید و خودت هم که نجومی بگیر هستی تو چگونه درد یه بازنشسته یه حداقل بگیر را می توانی احساس کنی شهیدان و رزمندگان رفتند در جبهه ها شهید شدند که تو بر این صندلی و میز بنشینی و به فقیران و بازنشستگان و… ظلم و ستم کنی ….. تو فکرت و روحت و عملت برای خدمت به جامعه واقعا بدرد نمیخورد …..و دارین به بازنشستگان و مظلومان و طبقه پایین و مستضعف جامعه با طرح ها و برنامه های خودت فشار وارد میکنی و ظلم و ستم می کنی …..

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.