پر جستجوترین کلمات گوگل در سال ۲۰۲۱

«نحوه پوشیدن شلوار جین چسبان»، در میان پرسرچ ترین‌های جهان مشاهده می‌شوند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از دنیای اقتصاد، گوگل به‌تازگی فهرستی از پرجست‌وجوترین کلمات سال۲۰۲۱ را در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر کرده که در این بین، عناوینی همچون سریال بازی مرکب به‌چشم می‌خورند.

بر اساس جدیدترین فهرست منتشرشده از سوی گوگل برای کلمات و عبارت‌هایی با بیشترین میزان جست‌وجو در موتور سرچ این شرکت، سریال کره‌ای بازی‌مرکب (Squid Game) توانست بالاترین میزان جست‌وجو را در میان برنامه‌های تلویزیونی از آن خود کند.

همچنین دستکش بافتنی که برنی سندرز در جریان مراسم تحلیف جو بایدن رییس‌جمهوری آمریکا بر دست داشت، به‌همراه سوال عجیب «نحوه پوشیدن شلوار جین چسبان»، در میان پرسرچ ترین‌های جهان مشاهده می‌شوند که از جمله موارد جالب‌توجه این فهرست به‌شمار می‌روند. با توجه به‌دسته‌بندی‌های مختلفی که از سوی گوگل ارائه شده، عبارت «AustraliavsIndia» که مربوط به بازی کریکت میان این انگستان و هند است، توانست عنوان پرتکرارترین عبارت جست‌وجو شده عمومی در سال۲۰۲۱ را از آن خود کند.

در ذیل دسته‌بندی بازیگران نیز الک بالدوین که در جریان یک شلیک اشتباه، هالینا هاچینز مدیر فیلمبرداری فیلم «زنگ زدگی» را کشت، بیش از دیگر بازیگران در سرچ‌های کاربران مشاهده شد. در میان بازیگران فوت شده نیز DMX، رپر نیویورکی که در اثر سکته قلبی درگذشت، بیشترین سرچ‌ها را به خود اختصاص داد.

در میان فیلم‌های سینمایی، فیلم Eternals بالاترین میزان جست‌وجو را در میان هم رده‌های خود به‌دست آورد و به‌دنبال آن، فیلم‌های BlackWindow و Dune در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین آهنگ Drivers License اثر Olivia Rodrigo بالاتر از موزیک‌های MONTERO و INDUSTRY BABY در جایگاه نخست پرجست‌وجوترین‌های این حوزه جای گرفت. برای ورزشی‌ها و علاقه‌مندان به باشگاه‌های ورزشی نیز باید گفت که در ذیل این دسته‌بندی، تیم‌های رئال‌مادرید، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن، به ترتیب در رده‌های اول تا سوم تیم‌هایی با بیشترین میزان جست‌وجو در گوگل قرار گرفتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.