حامیان روحانی حق نقد دولت را ندارند!

سخنگوی دولت سیزدهم خطاب به کسانی که آنان را »حامیان و بانیان هشت سال گذشته» می‌نامید، گفت: بانیان و حامیان حق نقد ندارند بلکه باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند.

به گزارش تازه‌نیوز، علی بهادری جهرمی می‌گوید: امروز زمان پاسخگویی بانیان و حامیان ۸ سال گذشته است این درحالی است که بدنه اجتماعی نخبگان و مردم می‌توانند نقدهایی به دولت داشته باشند که دولت از این نقدها استفاده خواهد کرد اما بانیان و حامیان حق نقد ندارند بلکه باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند.

فارس نوشت: «سخنگوی دولت درباره توصیه به منتقدان دولت، اظهار داشت: دولت از نقد منصفانه و دلسوزانه مخصوصاً از سمت مردم و اصحاب رسانه برای حل مشکلات مطرح می‌شود استقبال می کند و تمام این نقدها را مورد بحث و بررسی های لازم قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر برنامه ای جهت اصلاح امور مخصوصاً موارد ضروری مشکلات وجود داشته باشد دولت هرگز در برابر آن مقاومت نخواهد کرد یا اگر در برنامه‌ها اشتباهی وجود داشته باشد آن را اصلاح خواهد کرد.

سخنگوی دولت گفت: اما باید تفکیکی بین بانیان و حامیان وضع موجود با بدنه اجتماعی نخبگان، اصحاب رسانه و مردم ایجاد شود بلکه بانیان و حامیان وضع موجود باید پاسخگوی عملکرد خودشان در به وجود آمدن وضع موجود باشند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: امروز زمان پاسخگویی بانیان و حامیان ۸ سال گذشته است این درحالی است که بدنه اجتماعی نخبگان و مردم می‌توانند نقدهایی به دولت داشته باشند که دولت از این نقدها استفاده خواهد کرد اما بانیان و حامیان حق نقد ندارند بلکه باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند.

خبرنگار از سخنگوی دولت پرسیده بود: هنوز کمتر از چهار ماه از آغاز به کار دولت «مردمی» می گذرد. طی این مدت، شاهد تلاش دولت برای انتصاب مدیران کارآمد در حوزه های متعدد هستیم و بعضی کارشناسان معتقدند اگر دولت طی این صد و اندی روز ، فقط همین رسالت را به خوبی انجام داده باشد، برای یک دستاورد سه ماهه کافی و قابل تقدیر است، اما برخی چهره ها و رسانه ها که در قبال وضع هشت سال گذشته کشور سکوت کرده بودند و البته خود از حامیان پر و پا قرص مدیریت آن دوره بودند، لب به انتقادات گسترده از دولت جدید گشوده اند. توصیه شما به این منتقدان که به عبارت دقیقتر حامی بانیان وضع موجود بوده اند چیست؟»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.