کلاهبرداری یک مادر با سرقت هویت دختر جوانش +عکس

زن ۴۸ ساله‌ ای که اقدام به جعل هویت دختر ۲۲ ساله اش و کلاهبرداری از این طریق کرده بود به دام پلیس افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز، زنی ۴۵ ساله موفق شد هویت دختر ۲۲ ساله‎اش را بدزدد و همه را به مدت دو سال گول بزند، در دانشگاه ثبت‌نام کند و با دوستانی که باور کرده بودند او در اوایل بیست سالگی است، قرار ملاقات بگذارد. لورا اوگلزبی پس از اعتراف به جرم سرقت هویت از دختر ۲۲ ساله‌اش و کلاهبرداری از تامین اجتماعی، ۵ سال را پشت میله‌های زندان سپری می‌کند.

لورا قبل از نقل مکان به میسوری و قطع ارتباط با دخترش، به همراه او در در جونزبورو، آرکانزاس، زندگی می‌کرد. او در سال ۲۰۱۶ یک کارت تامین اجتماعی به نام دخترش جعل و از آن برای گرفتن گواهینامه رانندگی استفاده کرد. یک سال بعد، لورا با نام دخترش در دانشگاه باپتیست در جنوب غربی میسوری ثبت نام و برای وام‌های دانشجویی و بورسیه تحصیلی به نام خود اقدام کرد. این ترفند دو سال ادامه یافت و هیچ کس درمورد سن او شک نمی‎کرد و به نظر می‌رسید همه باور کرده بودند که بیست و دو سال دارد.

به نقل ازباشگاه‌خبرنگاران، جیمی پرکینز، رئیس پلیس Mountain View گفت: “همه او را باور کردند، او حتی دوستانی داشت که معتقد بودند او ۲۲ ساله است، و بازرسان گفتند که این یکی از پیچیده‌ترین و غافلگیرکننده‌ترین پرونده‌های سرقت هویت بود که روی آن کار کرده بودند.”

جعل هویت دختر

لورا که اکنون ۴۸ سال دارد، در سال ۲۰۱۸ به دنبال گزارش مقامات آرکانزاس به اداره پلیس Mountain View مبنی بر اینکه «خانم اوگلزبی» در سال ۲۰۱۷ هویت دخترش را به دلیل کلاهبرداری مالی دزدید و بیش از ۲۵ هزار دلار اختلاس کرده، دستگیر شد.

پس از آن، پلیس متوجه شد لورا در کتابخانه شهر کار می‌کند و وقتی به سراغش رفتند، او سعی کرد لورا اوگلزبی بودن خود را انکار کند، اما زمانی که مدرک هویت واقعی‎اش را به او نشان دادند، چاره‌ای جز تسلیم نداشت. براساس گزارش Odity Central، لورا اکنون به زندان محکوم شده و همچنین علاوه بر پرداخت غرامت به دخترش به دلیل سرقت هویت او، به پرداخت غرامت ۱۷ هزار و ۵۲۱ دلاری به دانشگاه نیز محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.