آل‌کثیر: مهم سه امتیاز بود که گرفتیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهم کسب سه امتیاز بود که به دست آوردیم.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تسنیم، عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم. بازی سخت و پیکان تیم جوان و با انگیزه‌ای بود.

وی در خصوص اعلام پنالتی برای پیکان و اعتراض پرسپولیسی‌ها عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و صحنه را باید کارشناسان ببینند.

مهاجم پرسپولیس در خصوص روند نتیجه‌گیری سرخپوشان در این چند هفته خاطرنشان کرد: خداراشکر روند روبه‌رشدی داریم. هفته قبل توپ‌های ما گل نشد و بدشانس بودیم ولی بازی با پیکان توپ‌هایمان به ثمر رسید.

آل‌کثیر درباره سومین گل فصلش که مقابل پیکان به ثمر رسید، تصریح کرد: در بازی‌های گذشته بدشانس بودم و توپ‌هایم به گل نمی‌رفت یا به تیر دروازه برخورد می‌کرد، اما امروز توانستم گلزنی کنم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی در خصوص اعتراض روز گذشته هواداران مقابل وزارت ورزش گفت: بیشتر تمرکزم روی تمرینات و بازی برای پرسپولیس است و به حاشیه‌های اطراف تیم توجهی نمی‌کنم.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در هنگام تعویض، مطهری از اینکه او دیر آماده شد تا به زمین برود ناراحت شد، خاطرنشان کرد: نه چنین موضوعی نبود، در حال گرم کردن بودم که مرا صدا زدند و برای به زمین رفتن آماده شدم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.