کارشناسان داوری: خطای پنالتی حامد لک واضح بود! +عکس

کارشناسان داوری تصمیم جنجالی داور بازی پرسپولیس و پیکان را مورد تایید قرار دادند.

به گزارش تازه نیوز، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان، در خصوص قضاوت مهدوی در دیدار پرسپولیس و پیکان که با نتیجه ۳- یک به سود شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت، گفت‌: این بازی چند صحنه قابل تأمل داشت. ابتدا در دقیقه ۱۳ و در جریان حمله پیکان توپ به داور برخورد کرد که با توجه به اینکه توپ در ادامه در اختیار بازیکنان پیکان قرار گرفته، ادامه بازی درست بود. گل نخست پرسپولیس درست بود و اگر توپ گل نمی‌شد، داور می‌توانست خطای هند مدافع پیکان را اعلام کند.

سلیمانی ادامه داد: جنجالی‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۸۰ رخ داد که داور خطایی را روی مهاجم پیکان توسط حامد لک اعلام کرد و پنالتی گرفت که با دیدن تصاویر تلویزیونی مشخص می‌شود این تصمیم داور درست است و حامد لک بدون اینکه تأثیری روی توپ بگذارد، روی مهاجم پیکان خطا کرده است.

مظفری: خطای لک کاملاً واضح بود
نوید مظفری هم درباره قضاوت مهدوی داور دیدار پیکان و پرسپولیس گفت‌: مهدوی در این دیدار قضاوت خوبی داشت و تأثیری روی نتیجه یا گل‌های این دیدار نداشت. در دقیقه 13 که توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرد و گل شد به درستی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد چراکه عمداً با دست به توپ ضربه زد.

مظفری در خصوص صحنه جنجالی نیمه دوم که منجر به پنالتی به سود پیکان شد نیز گفت: در این صحنه خطای حامد لک کاملاً واضح است و این سنگربان فقط بازیکن پیکان را در محوطه جریمه زد، بنابراین تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود پیکان درست بود.

خطای پنالتی حامد لک مقابل پیکان

خطای پنالتی حامد لک مقابل پیکان

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.