دروغ می‌گویند، امتیاز ندادیم/ بازرسان آژانس جاسوس هستند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فضاسازی‌های ضدانقلاب درباره توافق ایران با آژانس براساس یک‌سری اطلاعات دروغ بنا شده است.

به گزارش تازه نیوز، سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به فضاسازی‌های ضدانقلاب و غرب درباره توافق ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نصب دوربین در کرج گفت: فضاسازی‌های غرب و ضدانقلاب درباره این توافق براساس یکسری اطلاعات دروغ بنا شده است.

وی افزود: هنوز جزئیات این توافق به طور دقیق منتشر نشده که غربی‌ها و ضدانقلاب براساس یکسری اطلاعات کذب به فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران و توافق ایران با آژانس پرداخته‌اند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: یقینا ما به آژانس اجازه نخواهیم داد از هر کجایی که بخواهد فیلم بگیرد و یا بر آنجا نظارت کند و بازرسانش را به جاهای مختلف بفرستد.

آقازاده خاطرنشان کرد: تجربه به ما ثابت کرده که بازرسان آژانس جاسوس هستند و دولت و مجلس ایران اجازه نخوهند داد که این تجربیات تلخ در مورد ایران تکرار شوند.

وی در پایان گفت: هم دولت حواسش است و هم مجلس نظارت خواهد کرد که کاری خلاف قانون مصوب مجلس در مورد این موضوعات اتفاق نیفتد.

۱ نظر
  1. عماد

    واقعاً چقدر جای “راستگوهایی” مثل سیاستمداران و مدیران و مسئولان کشورمون در دنیا خالیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.