سورپرایز شیرین تام کروز برای عوامل فیلم «ماموریت غیرممکن» +عکس

اینطور که گفته می شود تام کروز برای عوامل فیلم «مأموریت: غیر ممکن ۷» (Mission: Impossible) با جت شخصی اش ۳۰۰ کیک کریسمس از لس آنجلس به لندن فرستاده است.

به گزارش‌ تازه‌نیوز، این کیک ها به خواست کروز، که ثروت او ۴۵۰ میلیون پوند تخمین زده شده، با طی مسافتی ۸،۸۵۱ کیلومتری از فراز اقیانوس اطلس، به دست عوامل جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم «عملیات: غیر ممکن» رسیدند.

کیک باندت شکلات سفید و نارگیل «قنادی دوآن» در محله ی وودلند هیلز ِ لس آنجلس که ۳۸ پوند قیمت دارد، به «کیک تام کروز» معروف شده است. این لقب را سلبریتی هایی داده اند که شانس هدیه گرفتن این کیک از سوی تام کروز را داشته اند.

منبعی به نشریه سان گفته: «تام دلش می خواست به مناسبت کریسمس به تیم “مأموریت غیر ممکن” یک خوراکی هدیه دهد و به این نتیجه رسید که چیزی جز کیک های قنادی محبوبش در لس آنجلس نمی تواند باشد.»

«او با قنادی هماهنگ کرد که ۳۰۰ تا کیک به صورت اختصاصی درست کنند و بعدش آن ها را با جت شخصی اش به انگلیس فرستادند.»

«درست است که این کار زیاده روی است، ولی تام آدم بسیار دست و دلبازی است و دلش می خواست برای همکارانش در این فیلم یک کار ویژه انجام دهد.»

اگر شایعات درست باشد، کروز ۱۱،۴۰۰ پوند تنها برای کیک ها خرج کرده است که البته باید هزینه ی ارسال آن ها با جت شخصی اش را هم به این مبلغ اضافه کرد.

کروز  هر ساله به مناسبت سال نوی میلادی، به دوستان و همکاران هالیوودی خود و خبرنگاران، از کیک قنادی محبوبش در لس آنجلس هدیه می دهد.

کریستن دانست، هنری کویل، جیمی فالون و جیمز کوردن از جمله ی کسانی هستند که تاکنون «کیک تام کروز» را هدیه گرفته اند.

این کیک باندت که اختراع کارن دوآن، پایه گذار ۷۹ ساله ی قنادی دوآن است و ۳۷ سالی قدمت دارد، در آن شکلات سفید به کار رفته و یک لایه پنیر خامه ای با تکه های نارگیل تفت داده شده روی خود دارد.

فیلمبرداری «مأموریت غیر ممکن ۷» که تام کروز بار دیگر نقش اصلی آن را عهده دار شده، پس از ۸ ماه، سرانجام در سپتامبر به پایان رسید.

پس از دو بار به تعویق افتادن تاریخ اکران آن به دلیل همه‌گیری کرونا، این فیلم قرار است ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ به نمایش عمومی درآید.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.