دختر خردسال پدر و مادر قاتل خود را لو داد! +عکس

دختر ۶ ساله آمریکایی پس از گفتگو با معلم خود پرده از جنایت هولناک خواهر ۵ ساله اش به دست پدر و مادر برداشت.

به گزارش تازه‌نیوز،‌ با اظهارات دختر ۶ ساله به معلمش تحقیقات پلیس واشنگتن آمریکا برای دستگیری پدر و مادر این کودک به جرم قتل فرزندشان آغاز شد.

اطلاعات پلیس نشان می دهد که این دختر و برادر ۷ ساله اش به کارآگاهان بیان کردند که پدرشان بارها خواهر ۵ ساله شان را با کمربند کتک زده و او را برای روزها گرسنه نگه می داشت و به یک باره خواهرشان ناپدید شده است و هر بار که آنها سراغ خواهرشان را می گرفتند مادر و پدرشان گفته اند که او به جنگل رفته و گرگها او را خورده اند و آنها نباید راجع به خواهرشان با کسی صحبت کنند.

با سخنان عجیب خواهر قربانی مدیر مدرسه نیز به بازرسان پلیس بیان کرد که کودک مدت زیادی به مدرسه نرفته است و ظاهراً خواهر و برادر بزرگترش ادعاهایی دارند که او را نگران کرده است. از سوی دیگر پدر بزرک و مادربزرگ قربانی نیز ادعا کرده اند که ماههاست که نوه شان را ندیده و نگران حالش هستند.
سخنگوی پلیس واشنگتن در این باره بیان کرد: پدر ومادر دختر ۵ ساله “جردن بوئرز”‌و “‌اندرو کارلسون “‌ هر دو به جرم قتل بازداشت و با قرار وثیقه ۱۵۰ هزار دلاری راهی زندان شدند.ما تیم ضربتی برای یافتن ردی از جسد دختر بچه در منطقه جنگلی نزدیک به خانه قربانی اعزام کردیم و امیدواریم بتوانیم زودتر ردی از وی بیابیم.

منبع: ایران‌آنلاین

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.