دعوای استقلال و پرسپولیس بالا گرفت؛ پای طارمی وسط آمد!

رأی صادر شده توسط کمیته انضباطی پیرامون بازنده اعلام شدن گل‌گهر مقابل استقلال، سپاهان و پیکان به خاطر استفاده از یک بازیکن غیرمجاز آفریقایی، سروصدای زیادی به راه انداخت و بخشی از فوتبال باشگاهی ما را درگیر خود کرد.

به گزارش تازه نیوز، مجید صدری صبح امروز به ملاقات شهاب‌الدین عزیزی خادم رفت و درگفت‌وگو با رئیس فدراسیون نگرانی جدی باشگاه پرسپولیس را از ماجرای ایجاد شده بر سر موضوع گل‌گهر عنوان کرد. البته مرد شماره یک امور اجرایی پرسپولیس تأکید داشت بر سر مسائل دیگری مانند داوری و… هم با رئیس فدراسیون حرف زده ولی کاملاً مشخص است که سوژه اصلی مورد نظر او در گفت‌وگو با عزیزی‌خادم، ماجرای رأی کمیته انضباطی بوده است.

تغییر در رأی
صدری پس از پایان جلسه‌اش با رئیس فدراسیون صراحتاً نارضایتی باشگاه پرسپولیس از رأی صادر شده توسط کمیته انضباطی را مطرح کرد و گفت: «این تصور در جامعه پیش آمده که رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف هم تأیید می‌شود ولی اساساً نباید چنین شرایطی وجود داشته باشد. امیدوارم رأی صادر شده در کمیته استیناف تغییر کند چون در غیر این صورت پرسپولیس بیشترین ضرر را از بابت حکم صادر شده توسط کمیته انضباطی خواهد دید. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که تیم‌ها در زمین خودشان را نشان بدهند نه به واسطه امتیازاتی که به آنها می‌دهند!»

پرونده جعل طارمی
حرف‌های این مدیر ارشد باشگاه پرسپولیس خیلی زود با واکنش استقلالی‌ها مواجه شد و دعوا میان قطب‌های سنتی فوتبال ایران بالا گرفت. محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال قبل از کنفرانس مطبوعاتی فرهاد مجیدی، در مورد اظهار نظر مجید صدری واکنش نشان داد و با تأکید بر اینکه پرسپولیسی‌ها مشغول ایجاد یک فضای غیرضروری پیرامون رأی صادره هستند، مدعی شد باشگاه پرسپولیس در موضوع کمیته انضباطی اساساً صاحب هیچ حقی نیست چون چهار باشگاه استقلال، گل‌گهر، سپاهان و پیکان درگیر پرونده بازیکن آفریقایی بوده‌اند. مدیران استقلال همچنین بلافاصله پس از رسانه‌ای شدن انتقادات صدری، ماجرای جعل اسناد مربوط به قرارداد مهدی طارمی در اواسط دهه گذشته را مطرح کردند و مدعی شدند اگر در آن مقطع نیز به طور جدی مسئله مورد بررسی قرار می‌گرفت، احتمال داشت پرسپولیس در تمام دیدارهایی که مهدی طارمی پس از ماجرای پیوستنش به تیم ریزاسپور ترکیه برای سرخپوشان برگزار کرد، با نتیجه 3- صفر مغلوب اعلام می‌شد.

داستان باشگاه ترکیه‌ای
مهدی طارمی در اواسط دهه 90 همراه رامین رضاییان راهی ترکیه شد تا پیراهن تیم ریزاسپور را بر تن کند ولی ماجراهای عجیب و غریبی رخ داد که در نهایت مقرر گردید این بازیکن دوباره به جمع پرسپولیسی‌ها بازگردد و همان زمان این شائبه به صورت جدی مطرح شد که برخی از مدیران وقت باشگاه پرسپولیس تاریخ قراردادها و… مربوط به مهدی طارمی را عوض کرده‌اند! استقلالی‌ها در مقطع مورد نظر مدعی پیگیری مسئله شدند و تأکید داشتند باید بازی‌هایی که مهدی طارمی پس از بازگشت به ایران برای پرسپولیس انجام داد، همگی 3- صفر به سود رقبای پرسپولیس اعلام شود ولی در نهایت هرگز چنین حکمی از طرف فدراسیون فوتبال صادر نشد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.