اتهام پولشویی و کلاهبرداری به زوج جنجالی فوتبال

مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و همسرش در کشور خود با اتهام پول‌شویی مواجه شده‌اند.

به گزارش تازه نیوز، نشریه اوله آرژانتین اعلام کرد که مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا که مدیربرنامه‌های این بازیکن نیز هست به اتهام پولشویی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند.

به نوشته این نشریه؛ پس از یکسری تحقیقات توسط فرناندو میگس، رئیس اتحادیه مستقل رفاه اجتماعی آرژانتین، شکایت رسمی علیه ایکاردی و همسرش صورت گرفته است. میگس در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده که ایکاردی و نارا به واسطه شرکتی با مالکیت مشترک آنها به نام «ورلد مارکتینگ فوتبال اس‌آراِل» از پرداخت مالیات‌های بین‌المللی درآمدهای‌شان، چه درآمدهای فوتبالی ایکاردی، چه درآمدهای نارا از محل تولید و فروش لوازم آرایشی و پوشاک، خودداری و به نوعی اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند.

زوج ایکاردی – نارا یکی از پرسر و صداترین چهره‌های دنیای فوتبال هستند که هر از چند گاهی با مسائل فوتبالی و غیرفوتبالی حاشیه‌ساز می‌شوند. آنها اخیراً به سبب اقدام به طلاق پس از یک جنگ نمایشی در فضای مجازی که البته با صلح دو طرف خاتمه یافت، جنجال به پا کردند.

ایکاردی که سال ۲۰۱۹ از اینتر به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، به دلیل کم بودن زمان حضورش در ترکیب این تیم ممکن است پایتخت فرانسه را ترک کند و آخرین شایعات از احتمال بازگشت او به سری A برای بازی در یوونتوس در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ حکایت دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.