مداحی که گوشواره می‌انداخت، درگذشت +عکس

احمدرضا شرفی، مداح جوان یزدی که به خاطر استفاده از گوشواره در مجالس اهل‌بیت عذرخواهی کرده بود، شامگاه شنبه جان خود را از دست داد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از اقتصاد۲۴، احمدرضا شرفی که حدود ۴۰ روز قبل پس از آن‌که با گوشواره در مجلس روضه حاضر شده بود از همه مردم عذرخواهی کرد، دیشب به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

او که از کودکی به مداحی اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌پرداخت، استفاده از گوشواره در هیأت را نشانه حلقه به‌گوشی نوکران سیدالشهدا دانست، اما این کار او موجب شد تا ذاکران کشور به او تذکر داده و این مداح جوان بعد از چند ساعت با تهیه یک ویدئو عذرخواهی کند.

با این حال، حاشیه‌های به وجود آمده باعث شد تا از او به عنوان «مداح گوشواره‌ای» یاد کنند و وی را موردحمله قرار دهند.

مراسم خاکسپاری این مداح امروز یک‌شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۳ از منزل پدرش واقع در امامشهر برگزار شد.

احمدرضا شرفی

3 نظر
  1. الهام

    بابا یه خورده کوتا بیاین غلام حلقه به گوش نشنیدین حالا بیچاره خامی کرد…اگه علت مرگش همین حواشی بود چی ..اعتدال رو تو حرکتاتون رعایت کنین .

  2. الهام

    خواهشا هموطنا همدیگه روموردحمله قرارندین .سریع قضاوت نکنین.حتی اگه اشتباهی هم از کسی سربزنه عادلانه نیست حواشی درست بشه بایداز درش وارد شی اونم بالطافت .خدابه این بزرگی بنده هاشومیبخشه .

  3. خادم الحسین

    جوان بود… هر چه که بود، إن شاءاللَّه آقا امام حسین علیه السلام شفیع و دستگیرش باشه. ما با نیتهامون مورد مواخذه قرار می‌گیریم، ایشون نیتش خیر بوده و منظورش نوکری، اللهمَّ اجعَل عَواقِبَ اُمورِنا خَیراً

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.