نامه تند علی مطهری به شورای نگهبان: واقعا خجالت نمی‌کشید؟

علی مطهری نیز در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل رد صلاحیت خود شد.

به گزارش تازه نیوز، علی مطهری، نماینده سابق مجلس در واکنش به نامه رد صلاحیت علی لاریجانی خطاب به دبیر شورای نگهبان نوشت:

باور نمی‌کنم که شما متن پاسخ را خوانده و امضا کرده باشید…. در این نامه به خانواده آقای لاریجانی و طبعاً به بیت استاد شهید آیت‌الله مطهری که شما افتخار حضور در درس ایشان را داشته‌اید جفای عظیم شده است.

این مطالب را از دست ندهید:

به جای آنکه از همسر جناب لاریجانی و فرزند استاد شهید مطهری تجلیل شود که در چهل سالی که آقای لاریجانی سمتهای مهمی داشته است حتی یک سفر خارجی و داخلی همراه ایشان نرفته است و حتی برای ورود به محل مجلس به مناسبت مراسم روز زن چون خودروی حامل ایشان پراید بوده و مأموران باور نمی‌کردند که همسر رئیس قوه با پراید به مجلس بیاید ایشان را مدتی معطل نگه داشتند، آری به جای اینکه از این زن تجلیل و تقدیر شود، این گونه پاداش او را می‌دهید! جا دارد که ما به عنوان بیت شهید مطهری از شورای نگهبان و شخص جناب‌عالی شکایت کنیم.

آیا همان دختری که سرطان داشت و بحمدالله بهبود یافت و تحصیل در رشته پزشکی را در دانشگاه تهران به پایان رسانده بود، وقتی که همسرش که او نیز پزشک است می‌خواهد برای ادامه تحصیل به آمریکا برود، این دختر بگوید من نمی‌آیم چون ممکن است شورای نگهبان چند سال بعد ایراد بگیرد؟ این چه منطقی است که خود را در جایگاه خدا قرار داده‌اید و با سرنوشت انسانها بازی می‌کنید؟

تکلیف آقای قالیباف به عنوان رئیس فعلی مجلس هم روشن شد، چون ایشان هم امروز دولت را کمک می‌کند، پس در بخشهایی از نابسامانی و وضع نامطلوب موجود سهیم است و طبق نظر آن شورا باید رد صلاحیت شود.

واقعاً اینها موجب وهن شورای نگهبان و موجب وهن و سرشکستگی نظام جمهوری اسلامی است. آیا اگر امروز امام خمینی و آیت‌الله مطهری در مقابل شما بودند واقعاً خجالت نمی‌کشیدید؟

دلایل رد صلاحیت اینجانب را برای مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم به این بنده اعلام کنید. در مورد ریاست جمهوری اگر دلیل آن کمبود سابقه اجرایی است چرا دو نفری که سابقه اجرایی کمتری از اینجانب داشتند تأیید شدند؟

این مطلب را هم بخوانید:

14 نظر
  1. وحید

    خدا ظالمین رو بهم مشغول کرده

  2. احمد

    انسان اگر کار بدی بکند اول باید از خدا خجالت بکشد

  3. مهدی

    میراث داران انقلاب به نوعی در پی نفع خود از این انقلاب هستند

    1. رضا

      فامیل بازی دیگه گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل این نتیجه اقتصادی و نتیجه شهید بازی شهاد برای مردم فقیر پول و استرس ویلای لندن برای خانواده لاریجانی شهادت برای مردم بدبخت

  4. علی

    چند سال که تو مجلس بودی چه گلیبه سر مردم زدی حالامی خواستی رییس جمهور بشی

  5. هادی

    موندم چرا فرزندان و اطرافیان مسئولین برا ادامه تحصیل فقط امریکا میرن!!اخرشم هیچکاره میشن

  6. morteza

    سال های سال مردم به خاطر پدرت بهت رای دادند
    بس کن دیگه

  7. الم

    شورای نگهبان تشکیلات امروز نیست سالها بوده و همین عملکرد را داشته اگر خوب نبود چرا وقتی قدرت داشتی خجالت نمیکشدی و اعتراضی نداشتی اقای لاریجانی وقتی نماینده بود چندین سال اتوماتیک رییس میشد این چه قانونی بود قبل از انتخاب رییس مجلس همه میدانستند رییس ایشان است واقعا در چندین دوره مجلس به غیر ایشان هیچ کسی لایق رییس شدن نبود این چه جوی بود که راه انداخته بودید ارتباط خانواده رییس قوه با خارج از کشور در شان یک ملت نیست حتی برای مداوا و تحصیل هم قابل دفاع نیست وقتی رییس قوه برای حل مشکل خود به طریق دیگر عمل میکند و حسی برای مشکلات داخلی و مردم برایش باقی نمیماند و باعث بدتر شدن اوضاع میشود که شده وقتی میگویند نباید انتظار داشت مشکل یکشبه حل شود باید بدانیم که مشکلات یک شبه هم ایجاد نشده در سایه بی کفایتی چنین مسیولان بوده که چندین سال بر مسند قدرت تکیه کرده بودند و بیخیال مشکلات داخلی بودند مگه قراره رییس بودن مدام العمر باشد که ایتقدر ناله سر میدهی اگه شیفته گان خدمتید دستتان درد نکند فرصت بدید که غیر شما هم شیفته گانی هستند انها هم شانس خود را بیازمایند نه اگر شیفته گان قدرتید خدا را شکر که اتفاق خوبی بود حالا چه قانونی و چه غیر قانونی

  8. ساسان

    چرا نبودن دراوج برای بعضیها این همه نگرانی وناراحتی داره،اگه کارهایمان برای خدا وخلق خداست نداشتن مسئولیت بهترین شهد شیرین است،مگر برای خداوخلق نباشه.

  9. ali

    علی اقا مطمعنی اون دختر که پزشکیشا از دانشگاه تهران گرفت با شویش به امریکا نرفت.؟؟مطمعنی وقتی اون همسر که با پراید می خواست وارد مجلس بشود دیگر خودرویی در پارکینگ منزلش نبود.مطمعنی این عزیزان در مشهد خانه ای هر چند کوچک !!!! ندارند.در ضمن علی اقا در مناظره 1400 وقتی جلیلی با تیبا می امد بعضیها نه شما نه،،که شما خوبید!!! بعضی ها شروع به رجز خوانی می کردند الان اون پراید سواری همسر فلانی را به رخ می کشی.

  10. ملت

    مردم کل کلهم همه شما رو نمیخوان مردم رو بدبخت و رنج می دین خدا از همه شما نگذرد

  11. بهرام

    تازه چون به شما ظلم شده صداتون درامده وگرنه اینها سالهاست خود را برمسند خدایی میبینن وبرای هرکس هرجور بخوان تصمیم میگیرن واین وضع معیشت نفرین شده ایرانیان نتیجه همین افکار هست جای مردم برای ادامه تحریم وقطع ارتباط بااین وان تصمیم میگیرن جای مردم میگن این چند نفری که ما میگیم بیایید به همینا رای بدین و….افتخارشان مجلس 10 درصدی ودولت 20 درصدی هست

  12. ایرانی

    اگه بنا بر خجالت باشد شما از همه جلوترید که سالها پشت نام ونشان پدر شهیدتان مخفی شده اید و هرچه بی عرضگی داشتید را با انتساب خود به ایشان ماست مالی کرده اید نگاهی به مشی شما نشان میدهد که از پدر فقط اسمی به ارث برده اید و هیچ رسمی از ایشان در وجودتان نیست درست همچون فرزند ناخلف برخی بزرگان که خود اعدامشان کردند یا بایکوتشان کردند شک ندارم اگر شهید مطهری زنده بود اول کسی بود که تو دهنت میزد تا به اندازه سواد و توان و لیاقتت افاضه کنی و طلبکار شی نه به اندازه نام و نشان ولیاقت پدرت!!!!

  13. مهدی

    متاسفانه بر عکس شعار های انقلاب اتفاق افتاد . مسئولین ما همه کاخ نشین و لندن نشین شدن . ما از خارج رفتن مسئولین و خانواده آنها ناراحت نیستیم ولی چرا فقط برای یه عده خاص باید باشه . و این مسئولین به ما همیشه گفتن آمریکا دشمن ماس و ما تاقبل اینکه آمریکا بشناسیم همیشه فکر می کردیم که فقط دروغگو دشمن ماس ولی حالا آمریکاو غیره هم اضافه شدن . حال سوال من اینه اگر آمریکا و انگلیس دشمن اصلی ما هستن پس شما و خانواده محترم در آنجا چه غلطی می کنید ؟ داماد آقای حداد عادل اصالت از خانواده شهید پرور در آمریکا هستند . حالا نمیدونم تو آمریکا هم خانواده شهید مثل ایران هست یا نه ؟ یا پسر خانم ابتکار که از دیوار سفارت آمریکا بالا میرفت الان در بهترین جای نیویورک آمریکا زندگی میکنه . چرا ؟ ما خر هستیم ؟ یا دارن خرمون می کنن از چیزهایی با خبر نشویم ؟ خلاصا اگر امام زنده بود با این مسئولین چیکار میکرد خدا میدونه
    #کجایید_ای شهیدان_خدایی
    #آمریکا_انگلیس_دشمن ماس ولی با مسئولین ما دوسته

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.