گل‌محمدی: استوکس تیم را رها کرد، اما شکایتی علیه او صورت نگرفت

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که نمایش نیمه اول تیمش در دیدار مقابل ویستا توربین مطابق انتظار نبوده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از برتری ۴ بر صفر تیمش مقابل ویستاتوربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی ما در نیمه اول، نمایشی نبود که انتظار داشتم. باید کمی به بازی سرعت می‌دادیم و می‌توانستیم حرف بیشتری مقابل حریف داشتیم، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان در نیمه دوم بیشتر به خواسته‌های ما عمل کردند، پاس دادند و به موقعیت ارسال و شوتزنی رسیدیم.

وی افزود: ترکیب ما در نیمه اول، برای اولین بار در این فصل رقم خورد و این تغییرات نیز باعث ناهماهنگی شد، اما این دلیل نمی‌شود بگوییم که نیمه دوم بازیکنان بهتری وارد زمین شدند و عملکرد بهتر تیم در نیمه دوم، به دلیل هماهنگی بیشتر بازیکنان بود. بازی‌های این‌چنینی مقابل تیم‌هایی مانند ویستا توربین، با توجه به انرژی که آنها می‌گذارند، سخت می‌شود. فوتبال و تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و به همین دلیل کار مقابل این تیم‌ها سخت می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم و گل‌های تکنیکی و تاکتیکی خوبی به ثمر رساندیم. با این حال باید خودمان را برای بازی بعدی مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر آماده کنیم که چهار روز برای این بازی فرصت داریم و باید خیلی خوب ریکاوری کرده و بازیکنان را آماده کنیم. امیدوارم که بتوانیم با پیروزی هواداران را خوشحال کنیم.

گل‌محمدی درباره پرونده‌های کالدرون که حل شد و پرونده جدید استوکس که پرسپولیس را محکوم کرده است، گفت: پرونده کالدرون پرونده سنگینی بود که در نهایت باشگاه این مشکل را حل کرد تا پنجره باز شود، اما هنوز مشکل بازیکنان جدید ما تمام نشده که باید ITC صادر شود و این کارها زمان خواهد برد. از طرفی یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شده است که تا نیم‌فصل به بازی‌ها نمی‌رسد. باید از آقای صدری که در این شرایط اقتصادی توانست نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار را فراهم کند، تشکر کنیم. واقعاً کار سختی بود.

وی با اشاره به مسئله استوکس اظهار داشت: استوکس تیم را رها کرد، به تعطیلات رفت و نیامد، اما شکایتی علیه او صورت نگرفت. کار بدی که باشگاه انجام داد، صدور ITC او بود که این مسئله در نهایت منجر به رأی شد. در پرونده‌ای که می‌توانستیم غرامت بگیریم، کاری کردند که باید غرامت بدهیم و باید این سؤال را پرسید چرا از او شکایت نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرونده استوکس مشکوک بوده است، گفت: همه پرونده‌ها شبیه هم نیستند، اما در نهایت قراردادهایی که بسته می‌شود، باید تعهدات نیز انجام شود و اگر به تعهدات عمل شود، این مشکلات پیش نمی‌آید. این مشکل برای همه قراردادها وجود دارد و بازیکنی که جذب می‌شود، تأمین بودجه برای او صورت نگرفته، اما در مسئله استوکس، باید پیگیری کنیم که چه اتفاقی رخ داده است.

گل‌محمدی که روز گذشته حضور پیام نیازمند در پرسپولیس را تکذیب کرده بود در واکنش به اینکه نام رشید مظاهری هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرخپوشان مطرح شده و آیا پرسپولیس به او نیاز دارد یا نه، اظهار داشت: روز گذشته هم در این باره سؤال شد و پاسخ دادم. این مسائل گمانه‌زنی است که یکی براساس گمانه‌زنی خودش نامی را مطرح می‌کند و همه درباره آن صحبت می‌کنند. ما شش هفته تا نیم‌فصل فاصله داریم و فکرمان روی این بازی‌هاست. ما فعلاً فرصت داریم تا درباره این مسائل صحبت کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.