واکنش زاکانی به حادثه مترو کرج – تهران/ مصدومین حادثه تحت پوشش بیمه هستند

شهردار تهران درباره علت وقوع حادثه گفت: همه صحبت هایی که تا الان می شود گمانه زنی است و هیچ دلیل واضحی که بتوان نتیجه قطعی را اعلام کرد وجود ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، زاکانی در مورد حادثه امروز مترو کرج – تهران گفت: همه صحبت هایی که تا الان می شود گمانه زنی است و هیچ دلیل واضحی که بتوان نتیجه قطعی را اعلام کرد وجود ندارد. چرا که این گونه سوانح از شرایط پیچیده ای برخودار است. دلایل باید به کمیسیون سوانح برود و با چک کردن کل اطلاعات قبل و حین حادثه، نتیجه معلوم می شود.

علیرضا زاکانی شهرداری تهران در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره حادثه صبح امروز مترو خط ۵ گفت: به لطف الهی  بخش عمده مصدومین به صورت سرپایی ترخیص شدند و ۱۱ نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند. ۹ نفراز مصدومین به زودی ترخیص خواهند شد و دو نفر نیاز به بررسی ویژه دارند و در حال رسیدگی به شرایط آنها هستیم و انشالله به زودی تعیین تکلیف شوند.

او درباره تعهد شهرداری در پرداخت هزینه درمانی مصدومین  گفت: بیمه هستند و محدودیتی وجود ندارد. خدا را شاکریم که حادثه جانی نداشتیم. بخش زیادی از مصدومین به دلیل خروج از واگن ها و شرایط اضطرار دچار مصدومیت شده بودند و عدد مصدومینی که در داخل واگن مصدوم شده بودند حدود ۶ نفر بود.

شهردار تهران درباره فعالیت مجدد خط ۵ گفت: خط ۵ الان فعال هست و فعالیت عادی از گلشهر تا وردآورد انجام می شود.  همکاران من از ساعت ۷:۱۰ دقیقه که این اتفاق رخ داد مشغول فعالیت هستند و امیدواریم بتوانیم شرایط را  برای برگشت مسافران به کرج به مسیر عادی برگردانیم.

زاکانی تاکید کرد: هر اتفاقی رخ دهد از طریق ارائه خدمات از طریق اتوبوسرانی خللی برای انتقال مسافران پیش نخواهد آمد.

شهردار تهران درباره علت وقوع حادثه گفت: همه صحبت هایی که تا الان می شود گمانه زنی است و هیچ دلیل واضحی که بتوان نتیجه قطعی را اعلام کرد وجود ندارد. چرا که این گونه سوانح از شرایط پیچیده ای برخودار است. دلایل باید به کمیسیون سوانح برود و با چک کردن کل اطلاعات قبل و حین حادثه و نتیجه معلوم می شود.

او با تاکید بر اینکه هرچه تا الان گفته شده گمانه زنی است گفت: اما چیزی که زمینه ساز حوادث است فقر و عقب افتادگی مشخصی است که ناظر به تجهیز ناوگان، اورهال و به روز رسانی ناوگان و کمبودها است و امیدواریم با کار جدی که دارد صورت می کیرد بتوانیم جبران کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.