قتل یک جوان به خاطر زل زدن به قاتل!

یکی از اراذل و اوباش سطح دار استان البرز به خاطر نگاه کردن یک جوان به خودش دست به قتل زد.

به گزارش تازه‌نیوز، یکی از اراذل و اوباش سطح دار استان البرز که در یک نزاع دسته جمعی اقدام به قتل یک جوان ۳۱ ساله در شهرک بعثت فردیس کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که در یک نزاع دسته جمعی که به دلیل نگاه خیره دو شخص به یکدگیر ایجاد شده بود، شخصی ناشناس به وسیله سلاح سرد جوان ۳۱ ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.
به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت قاتل شدند و با بررسی سوابق او متوجه شدند وی از اوباش سطح دار استان است که به واسطه قتلی که انجام داده متواری شده و جا و مکان مشخصی ندارد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه موقت متهم را در این شهرستان شناسایی کردند، تصریح کرد: در ادامه در یک عملیات ضربتی این متهم و اوباش تحت تعقیب دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به حرفه ای بودن و عدم اقرار متهم به انجام قتل، گفت: علی رغم این موضوع، با توجه به مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس آگاهی، مراجع قضائی اثبات مجرمیت این اوباش را تایید کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآوری کرد: کنترل خشم و پیشگیری از ایجاد نزاع های دسته جمعی، می تواند از وقوع حوادث غیرقابل جبران این چنین پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. مهراب

    سلام این کنترل خشم از مهد کودک و مدرسه باید آموزش واموخته بشه نه در بزرگسالی که دیگه شخصیت انسان شکل گرفته این نتیجه بی توجهی به آموزش‌وپرورش است حالا هی بیایید به آموزش و پرورش بها ندید و نسلی که با بی توجهی به آموزش و پرورش بار اومدن باید مشکل ایجاد بکنند بعد بریم نیروی پلیس و دادگاه و زندانهارا زیادتر کنید تا در هاتون درمان بشه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.