وقتی داماد عروس را با هلی‌کوپتر به خانه بخت برد! +ویدئو

شوآف عروس و داماد در پرواز با هلی کوپتر به خانه جدید خود به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش تازه‌نیوز، فصل جشن‌های عروسی در هند است و گهگاهی اتفاقات عجیب در برخی از این مراسم‌ها به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. به تازگی نیز در یک اتفاق غیرمعمول یک عروس و داماد اهل منطقه «بارمِر» در ایالت راجاستان هند که با هلی کوپتر به خانه جدید خود رفته بودند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند.

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی خانواده داماد از یک شرکت خصوصی این هلی کوپتر را برای روز بعد از عروسی کرایه کرده بود. مراسم عروسی این زوج در تاریخ ۱۳ دسامبر و در بیدهانیون کی دهانی نزدیک مرز در منطقه بارمر برگزار شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است داماد «تارون مِگوال» را در حالی که در داخل هلی کوپتر به همراه عروس «دهیا» نشسته است نشان می‌دهد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالی که عروس و داماد با هلی کوپتر در محل زندگی خود فرود آمده بودند تعدادی از روستائیان نیز برای تماشای این صحنه عجیب در محل فرود هلی کوپتر جمع شدند. ماموران پلیسی که از آن‌ها خواسته شده بود در محل فرود هلی کوپتر حضور پیدا کنند اوضاع را کنترل کردند.

با وجود آنکه شرکت دارنده هلی کوپتر از ارائه خدمات با هلی کوپتری که داماد رزرو کرده بود در آخرین لحظات خودداری کرد، بنابراین داماد یک میلیون روپیه اضافی به این شرکت پرداخت تا آرزوی مادر عروس را برآورده کند.

این اقدام بازخورد مثبتی از سوی همه ساکنان روستا نداشت. یکی از ساکنان محلی که معلم بازنشسته است در این باره گفت: «افراد این روستا بسیار فقیر هستند. این گونه فخرفروشی و شوآف واقعا جای تامل دارد.»

بیشتر ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.