وزیری که توالت مدرسه را شست! +ویدئو

اقدام وزیر محلی در نظافت سرویس بهداشتی مدرسه به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در تلاش برای تعریف یک فرد نمونه در رعایت بهداشت عمومی، «پرادهومن سینگ تومار»، وزیر انرژی در ایالت مادهیا پرادش هند اقدام به نظافت یک توالت مدرسه دولتی کرد. آقای تومار سرویس بهداشتی این مدرسه در منطقه گوالیور را به تنهایی نظافت کرد.

وزیر نیرو پس از شکایت یک دانش آموز دختر از وجود توالت‌های کثیف در مدرسه این اقدام را انجام داد. در ویدئویی که در توئیتر منتشر شده است آقای تومار در حالی که یک فرچه  در دست دارد در حال شستن و تمیز کردن کاسه توالت سرویس‌های بهداشتی دیده می‌شود.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، وزیر تومار در این باره گفت: «یک دانش آموز دختر به من گفت که در مدرسه توالت‌های تمیزی وجود ندارد و به همین دلیل دانش آموزان با مشکلاتی روبه رو هستند.»

او با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «در جریان بازرسی از دبستان_دبیرستان دخترانه دانش آموزان به من گفتند که ما به دلیل تمیزنشدن توالت‌ها با مشکلات زیادی در محوطه مدرسه روبه رو هستیم. به همین دلیل توالت مدرسه را تمیز کردم.»

این نخستین بار نیست که آقای تومار اقدام به تمیز کردن توالت یک مکان دولتی می‌کند. آگوست سال گذشته نیز تومار در هنگام بازدید از یک اداره دولتی در گوالیور پس از آنکه یک کارمند زن از کثیف بودن سرویس بهداشتی شکایت کرد اقدام به تمیز کردن سرویس بهداشتی آنجا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.