از پرسپولیس امتیاز کم کنید!

باشگاه شهر خودرو خواهان کسر امتیاز از باشگاه پرسولیس شد.

به گزارش تازه نیوز، اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طلب این باشگاه از پرسپولیس گفت: نزدیک به سه سال است که فقط برای دریافت پول یحیی گل‌محمدی صبر کردیم، اما متاسفانه فقط و فقط وعده از مدیران باشگاه پرسپولیس شنیدیم. ما شکایت کرده بودیم و رای پرونده هم صادر شد. هرچند که از کمیته استیناف بابت تاخیر در صدور رای دلگیر هستیم و امیدواریم همانند گذشته که در احقاق حق باشگاه‌های شهرستانی ثابت قدم بوده اند در مورد باشگاه پرسپولیس نیز فقط قانون اجرا شود.

پرسپولیس باید ظرف چند روز اخیر بدهی خود را پرداخت کند

او گفت: برای ما جای تعجب دارد که چرا پنجره پرسپولیس باز شد و ما همچنان پس از گذشت حدود ۳ سال نه فقط طلبکار هستیم بلکه ریالی دریافت نکردیم. انتظار می‌رود کمیته استیناف پس از به پایان رسیدن موعد ۵ روزه (۳ دی ماه) طبق رای عمل کرده و ضمن کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس مجدداٌ آن باشگاه را جریمه کند. پرسپولیس باید بدهی‌اش به باشگاه شهر خودرو را پرداخت کند. البته هر چه است وکیل باشگاه پیگیر شرایط و اتفاقات است. مدیران پرسپولیس متوجه هستند که اگر بخواهند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند باید بدهی‌هایشان را پرداخت کنند. پرسپولیس باید ظرف چند روز اخیر بدهی خود را پرداخت کند و گرنه دوباره پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته خواهد شد.

او درباره طلب شهر خودرو از استقلال گفت: ما از باشگاه استقلال هم طلب داریم و ۲ چک صدور رضایت نامه قاسمی نژاد برگشت خورده است. این باشگاه هم ۲ میلیارد بدهکار است و باید طلب شهر خودرو را پرداخت کند. امیدوارم دوستان باشگاه استقلال در صورت وقوع هر اتفاقی گله‌مند نباشند.

حیدرپور در پاسخ به این سئوال که تکلیف سرمربی این تیم چه خواهد شد، گفت: ما با استفان کوزین و مدیربرنامه‌های او مذاکراتی داشتیم و به توافقاتی هم دست یافتیم که به امید خدا امیدوارم در ۱۰ روز آینده اتفاقات خوبی رخ داده و او هم به ما بپیوندند. ما روی پول باشگاه پرسپولیس بابت طلب گل‌محمدی حساب ویژه باز کرده بودیم. امیدوارم هر چه زودتر این مبلغ را به ما پرداخت کنند که به زودی این اتفاقات ثمره بخش رخ دهد و کوزین به جمع ما بپیوندد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.