دردسر ارز نیمایی برای پرسپولیس؛ این مملکت مشکل مهم‌تر ندارد!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌های گروهی ناخواسته نکته عجیبی را به زبان آورد که با واکنش بسیاری از منتقدان روبه‌رو شد.

به گزارش تازه نیوز، مجید صدری در مصاحبه ای صراحتاً اعلام کرد: «ما برای پرونده کالدرون ارز نیمایی گرفتیم و ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نفع باشگاه شد» منتقدان نیز با اشاره به این جمله از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران دولتی به شدت انتقاد کردند که پرداخت طلب گابریل کالدرون چقدر اهمیت داشت که مدیران دولتی تصمیم گرفتند برای پرداخت آن ارز نیمایی در اختیار مدیران پرسپولیس قرار دهند؟ در حالی که این ارز عموماً و غالباً برای تأمین اقلام اساسی و ضروری از جمله دارو تخصیص می‌یابد اما حالا صرف پرداخت بدهی یک باشگاه به سرمربی خارجی‌اش شده است.

از طرفی چه ضرورتی دارد که در برهه کنونی که جامعه به شدت درگیر مسائل اقتصادی است منابعی که می‌تواند در جهت آسایش و رفاه مردم هزینه شود، بابت پرداخت طلب یک مربی فوتبال هزینه شود؟ مدیرانی که با تخصیص ارز نیمایی به باشگاه پرسپولیس موافقت کردند بر اساس چه متر و معیاری این باشگاه را دارای اولویت دانستند در حالی که کارشناسان حوزه درمان و سلامت معتقدند اولویت تهیه دارو برای درمان بیماران به خصوص بیماری‌های خاص که در صدر فهرست تخصیص ارز نیمایی قرار دارند، اهمیت بالایی دارد اما در کمال ناباوری مشخص شده که گاهی اوقات اولویت فوتبال بیشتر از بیماران خاص است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.