نامه‌های محرمانه برای استقلال و پرسپولیس

استقلال و پرسپولیس برای احراز استانداردهای لازم جهت تمدید مجوز حرفه‌ای خود مشکلات فراوانی دارند و به همین خاطر مقرر شد طی مهلت سه‌ماهه (که انتهای دی به پایان می رسد) این نارسایی ها با کمک فدراسیون و وزارت ورزش مرتفع گردد.

به گزارش تازه نیوز، اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای طی دو ماه گذشته موارد خاص را که طبق نظر آنها در زمره مشکلات استقلال محسوب می‌شد ولی بهتر است رسانه‌ای نشود، به صورت خصوصی و محرمانه در اختیار باشگاه استقلال گذاشته‌اند تا زمینه برای مرتفع شدن این دغدغه‌ها توسط کادر مدیریتی آبی‌ها فراهم شود. البته قاعده مذکور فقط پیرامون استقلال اجرا نشده و نامه‌هایی مشابه به مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز داده شده است. بخشی از مشکلات استقلال و پرسپولیس در مورد تمدید مجوز حرفه‌ای، کاملاً مشترک با همدیگر است و نیازمند کمک وزارت ورزش جهت مرتفع شدن خواهد بود.

اگرچه اوایل آبان مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس صادر شد ولی بحث بر سر آن است که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید مدارک ارائه شده را مورد راستی‌آزمایی قرار بدهد. به هر حال مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز 27 دی برگزار می‌شود و قطعاً تا قبل از آن تاریخ باید همه چیز پیرامون استقلال و پرسپولیس (و همچنین سایر تیم‌های حاضر در این مسابقات) به طور کامل و شفاف مشخص شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.