فضای مجازی علیه مدیرعامل جدید پرسپولیس

در حالی که قرار بود امشب جلسه مهمی در وزارت ورزش برای تعیین تکلیف مدیریت پرسپولیس برگزار شود، این جلسه بنا به دلایل نامعلوم لغو شد.

به گزارش تازه نیوز، ظهر امروز خبر رسید به پایان کار مجید صدری در پرسپولیس نزدیک شده‌ایم و احتمالاً رضا درویش به عنوان مدیر‌عامل جدید باشگاه پرسپولیس معرفی می‌شود اما به فاصله چند ساعت خبر رسید جلسه لغو شده است. خود صدری هم اعلام کرد کماکان در باشگاه است و کارهای مدیریتی را انجام می‌دهد. خیلی‌ها این‌طور تحلیل کردند که لغو جلسه به سود مجید صدری است چون فضای مجازی هم علیه رضا درویش شد و گروه‌های مختلف هواداران پرسپولیس و البته یکی از معاونان سابق این باشگاه علیه درویش جبهه گرفتند.

با این اوصاف باید پذیرفت که امروز و فردا کردن‌های مدیریتی در پرسپولیس ادامه دارد و وقوع هر اتفاقی در این باشگاه محتمل است. شاید همین فردا درویش یا‌ فرد دیگری مدیر‌عامل شود و شاید حتی خود صدری باز هم به طور موقت! بماند اما آنچه قطعی است وزارت با چند نفر صحبت کرده و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده و شاید هم برای اعلام نام مدیر جدید پرسپولیس، معذوریت‌هایی دارد. هرچه هست صدری هنوز امیدوار است بماند و در این راه روی حمایت یحیی و سیدجلال هم حساب می‌کند.

از مدت‌ها قبل بحث تغییرات مدیریتی در پرسپولیس مطرح بود و در شرایط فعلی هم تغییر در هیئت‌مدیره حتمی به نظر می‌رسد اما به هر حال تکلیف مدیرعامل باشگاه هم باید مشخص شود و این بلاتکلیفی به طور مستقیم پرسپولیس و به طور غیرمستقیم خود وزارت ورزش را آزار می‌دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.