معشوقه آقای نخست‌وزیر شیطان‌پرست است!

جنیفر آرکوری معشوقه سابق بوریس جانسون می‌گوید «کری» همسر نخست وزیر شیطان پرست است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از خبرآنلاین، کارآفرین و دوست دختر آمریکایی سابق بوریس جانسون شروع به اشتراک‌گذاری تئوری‌های توطئه درباره دولت انگلیس کرده و مدعی است به‌کارگیری اصول شیطان‌پرستی در دولت رواج دارد. او گفت: یکی از روزنامه‌نگاران از ناکجاآباد برای من پیغامی فرستاد و گفت: جن، تو نبودی که به من گفتی، او شیطان‌پرست بود و عکس کری را برای من فرستاد!

همسر سابق جانسون پاسخ داد: می‌دانید، من به طور خاص در مورد او اظهار نظری نمی‌کنم اما شما را تشویق می‌کنم که به شکل فراتر این زن را بررسی کنید و ببینید که چگونه شیطان‌پرستی در واقع به طرز شگفت‌آوری در بسیاری از موارد در دولت رواج دارد.

کری جانسون همسر فعلی جانسون تنها هدف تئوری‌های توطئه عجیب در ماه‌های اخیر نیست. در اوایل این ماه نیز اندرو نیل، مجری سابق جی‌بی‌نیوز، پس از این‌که آرکوری ادعاهای جعلی مبنی بر ارتباط او با  جفری اپستین داشت، تهدید کرد که از او شکایت خواهد کرد.

گفته می‌شود صفحه توئیتر آکوری پر از ادعاهایی درباره ویروس کرونا و مطالب ضدواکسن است و این فرضیه را تقویت می‌کند که او تحت تأثیر تئوری‌هایی مانند «کیو انان» و مشابه آن است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.