تغییرات ارزش سهام عدالت در هفته‌ای که گذشت

شنبه (۲۷ آذر ماه) شاخص کل بورس با رشد بیش از ۱۲ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی قرار گرفت. چهارشنبه (یکم دی ماه) شاخص کل بورس با رشد بیش از ۴۰ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی قرار گرفت و هفته را مثبت به پایان رساند.

به گزارش تازه‌نیوز، ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز شنبه به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۶۹هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۷۹۷هزار تومان رسید. در روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ٢٠١هزار تومان و ٢٢ میلیون و ٩٨۵هزار تومان رسید؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۶۳۲ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت یک میلیون و ۱۸۸ هزار تومان در این هفته رشد کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان است نسبت به هفته گذشته که برابر با ۱۱ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان بود ۴.۱ درصد رشد ۵.۵ داشته است. همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که در انتهای چهارشنبه این هفته به ۲۲ میلیون ۹۸۵ هزار تومان رسیده بود. نسبت به شنبه هفته قبل که برابر با ۲۱ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان بوده ۵.۴ درصد رشد پیدا کرده است.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.