غایب مهم پرسپولیس برابر ذوب‌آهن کیست؟

شنیده ها حاکی از آن است که مهدی ترابی در دیدار مقابل ذوب آهن نیمکت نشین خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، مهدی ترابی ستاره تکنیکی فوتبال ایران مدت هاست از شرایط آرمانی فاصله گرفته است. ترابی که یک زمانی یک تنه بازی ها را برای پرسپولیس در می آورد و باعث برتری تیمش می شد اکنون فروغ همیشگی را ندارد و ماه هاست که از این بازیکن ملی پوش بازی خوبی ندیدیم.

مهدی در لیگ نوزدهم ستاره بی چون و چرای لیگ بود و خیلی ها معتقدند اگر او در پرسپولیس نبود این تیم نمی توانست در آن فصل قهرمان شود.

درخشش در پرسپولیس و زدن گل های ۳ امتیازی موجب شد تا تیم های متمول قطری سراغش بیایند و او هم بدون درنظر گرفتن شرایط پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا به پیشنهاد باشگاه العربی پاسخ مثبت داد و با فسخ قراردادش با پرسپولیس راهی فوتبال قطر شد.

انتقالی که کاملا ناموفق بود و ترابی در فوتبال قطر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد. مهدی خیلی زود فهمید برای حفظ جایگاهش در تیم ملی از قطر جدا شود و به پرسپولیس بیاید. باشگاه پرسپولیس هم از موقعیت متزلزل ترابی در العربی استفاده کامل را کرد و او را با وجود مخالفت هواداران افراطی پرسپولیس به این تیم بازگرداندند.

ترابی هم با ارائه بازی های بسیار خوب در نیم فصل دوم سال گذشته و همچنین مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد دل هواداران را بدست بیاورد.

با وجود حضور همیشگی در اردوهای تیم ملی، ترابی فرصتی برای بازی کردن حتی به عنوان بازیکن جانشین هم بدست نیاورد و همین موضوع بهانه ای شد تا این ستاره به لحاظ روحی افت کند.

نمایش ضعیف جلوی الهلال و همچنین عملکرد نه چندان خوب در بازی های این فصل لیگ برتر باعث شد تا خیلی ها از عملکردش انتقاد کنند. موضوعی که خودش اصلا قبول ندارد و معتقد است در فرم مطلوبش به سر می برد.

با وجود اینکه ترابی نمایش های ضعیفش را قبول ندارد ولی کیست که نداند این مهدی با ستاره ای که قبلا دیده بودیم فرسنگ ها فاصله دارد.

ترابی در دیدار مقابل ویستا توربین در جام حذفی استراحت کرد و خیلی ها فکر می کنند او در بازی فردا مقابل ذوب آهن در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت ولی از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده، ترابی مهم ترین غایب پرسپولیس در ترکیب اصلی خواهد بود و این ستاره ملی پوش نیمکت نشین خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.