واکنش فرهاد به لیست مازاد استقلال/ بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش نباید به خاطر جایگاه شهرخودرو در جدول رقابت‌های لیگ برتر، این تیم را دست بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، فرهاد مجیدی پنجشنبه‌شب در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی مقابل شهرخودرو داریم و نباید گول جایگاه این تیم در جدول را بخوریم. برای هر دو تیم بازی مهمی است و به دنبال پیروزی هستیم.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: دانشگر و مرادی سرماخورده اند و وریا و آزادی به علت مصدومیت در کنار ما نیستند.

مجیدی در واکنش به خبری که امروز (پنجشنبه) در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا منتشد،خاطرنشان کرد: نظر خاصی در خصوص خبر حذف از آسیا ندارم‌ و در خصوص این موضوع صحبت نمی‌کنم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد امین قاسمی‌نژاد در تیمش گفت: در خصوص امین قاسمی‌نژاد باید بگویم که بازیکن خوبی است و تلاشش را می‌کند، بنا به شرایط از هر بازیکن استفاده می‌کنم و لیست مازادی نداریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم، در انتهای نیم‌فصل تصمیم می‌گیریم که چه بازیکنی به تیم اضافه یا جدا می‌شود.

او همچنین درباره عملکرد آرش رضاوند گفت: در خصوص آرش رضاوند هم باید بگویم که هیچ توجهی به فضای مجازی نداریم. کادر و خودم بازیکنی که باید بازی کند را انتخاب می‌کنیم و اگر کیفیت لازم را داشته باشد بازی می‌کند.

دو تیم استقلال و شهرخودرو، فردا (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت ۱۵، در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف هم می‌روند.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.