مربی استقلالی: بازیکن خودم است و به او گفتم بی‌شعور!

سرمربی استقلالی صنعت نفت آبادان در خصوص حواشی بازی تیمش مقابل فولاد گفت: اگر بنا باشد تا این حد موشکافانه اتفاقات کنار زمین را رصد کنند، در هر بازی هشت نفر از روی نیمکت دو تیم اخراج می‌شوند.

به گزارش تازه نیوز، سرمربی نفت آبادان بعد از تساوی تیمش در دربی جنوب با همان جنب و جوش خاص خود روی صندلی نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: تفاوت دو تیم در این بازی فقط مسائل مالی بود. تفاوت ما این بود که آنها آرامش بود و ما نه. آنها خیلی با آرامش تر از ما بودند اما مشکلات مالی خیلی تاثیرگذار است. آبادان مثل اینکه عادت کرده با مشکل مالی دست و پنجه نرم کند تا هفته دوازدهم، سیزدهم. تبریک می گویم به … نمی دانم به چه کسی باید تبریک بگویم! ولی کسانی که در این پانزده بیست سال شکل فولاد را تغییر دادند. تیمی که با شخصیت در این فوتبال شده و از امکانات خوبی بهره برده است. سه استادیوم دست به نقد دارد و باید دست کسانی که این امکانات را گذاشته بوسید. هر مدیری آمده پشت سر این ایده مانده است. ما متاسفانه اما پشت بند و تبصره مانده ایم. قانون بی خودی است که همه تیم ها می توانند از زیر مجموعه خود کمک کنند اما نفت نمی تواند. چندین بار جلسه گذاشتم با پالایش نفت که از دوستان خوبم هستند.

وی با انتقاد نسبت به عملکرد داوری گفت: یک نفر لطفا داور چهارم را برای من تعریف کند. کارش چیست؟ آیا داور چهارم داور است یا مبصر کلاس است. ما یک سال است که این مشکل را داریم که داور به جای اینکه حواسش به بازی باشد فقط من و نیمکت رقیب را نگاه می کند. داور فقط در این بازی من و آقا جواد (نکونام) را نگاه می کرد. آقا من به بازیکنانم اشتباه کرده و گفتم بی شعور! بعد داور چهارم داور بازی را صدا می‌کند و این موضوع را انتقال می‌دهد. یک بار شفاف سازی کنند که وظیفه داور چهارم چیست. اگر بنا باشد تا این حد موشکافانه اتفاقات کنار زمین را رصد کنند، در هر بازی هشت نفر از روی نیمکت دو تیم اخراج می‌شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.