معجون محرمانه داعشی‌ها لو رفت؛ وحشی‌گری و افزایش میل جنسی!

ماده مخدر کاپتاگون باعث می‌شود تا گروه‌های تروریستی در منطقه، خوی جانوارگونه پیدا کرده و نترس شوند.

به گزارش تازه نیوز، معجون داعش…شاید جدیدترین عبارت درباره تروریست‌های وحشی معاصر باشد. ماده مخدر کاپتاگون (captagon) نام تجارتی برای ماده شیمیایی fenethyline (فن اتیلین) است.

کاپتاگون در سال ۱۹۶۱ ساخته شد و بمدت ۲۵ سال جایگزین خفیفی برای امفتامین بود و برای درمان سندرم بیش فعالی کودکان به جای ریتالین مورد استفاده قرار گرفت این ماده ابتدا در درمان اقسردگی و حملات خواب و بیش فعالی کودکان مصرف می شد.

کاپتاگون از گروه امفتامین ها است ولی اثرات آن از متامفتامین کمتر است و خواص امفتامینی ضعیفی دارد.

بعد از خوردن کاپتاگون در بدن انسان کاپتاگون تبدیل به یک ماده مخدر امفتامینی و تئوفیلین می شود به این علت اکثر بدن سازان از آن برای ایجاد قدرت استفاده می کنند. کاپتاگون با وجود غیر قانونی بودن به مدت ۲۰ سال است در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بدون نسخه به فروش می رود و جدیدا به ایران هم قاچاق شده است.
کاپتاگون به شکل قرص به رنگ های مختلف به فروش می رسد.

عوارض و تاثیرات:

مانند همه انواع مواد مخدر و محرک ها در بین افراد متفاوت است.

جثه بدن، وزن، جنسیت، میزان سلامتی و معتاد بودن فرد می تواند نوع تاثیر گذاری بر بدن را تعیین کند. همچنین نحوه و میزان مصرف نیز تاثیر زیادی در بروز عوارض خواهد داشت.
بسته به میزان که مصرف شده است، اثرات آن حدودا نیم ساعت بعد از مصرف ظاهر می شود. نشئگی ناشی از مصرف معمولا با یک کسالت آرام و طولانی بعد از آن همراه خواهد بود.

بطور کل برخی از عوارض کوتاه مدت مصرف این قرص:

۱- سرخوشی، انرژی و هیجان ۲- افزلیش قدرت، اعتماد به نفس و انگیزه ۳- احساس قدرت و برتری بر دیگران ۴- گشاد شدن مجاری قلب ۵- خشکی دهان و…

عوارض بلند مدت:

۱- سوء تغذیه و کاهش وزن ۲- مشکلات مزمن خواب ۳- فشار خون بالا و ضربان نامنظم قلب ۴- سفت شدن و گرفتگی عضله ۵- نارسایی کلیه و……

این ماده مخدر در بین تروریست هایی همچون داعش مورد استفاده های گوناگونی قرار می گیرد.

ماده مخدر کاپتاگون باعث می‌شود تا گروه‌های تروریستی در منطقه، خوی جانوارگونه پیدا کرده و نترس شوند.

هرچقدر هم در وجود این تروریست ها نقاط تاریک فراوان وجود داشته باشد اما اعمال چنین جنایاتی محرک دیگری را می طلبد که روزنامه “لوکورییه انترناسیونال” فرانسه پرده از یک راز بر می دارد و عنوان می کند که داعش از ماده مخدری به نام “کاپتاگون” استفاده می کند.

کاپتاگون باعث می شود که تروریست ها پس از مصرف آن از قدرت بدنی بالایی برخوردار شده و تمام احساس ترس و درد از آنها گرفته شود و این ماده موجب بی رحمی و خشنی این افراد می شود از طرف دیگر کاپتاگون میل جنسی را نیز افزایش می دهد که همین موضوع نیز از تروریست ها سلاحی خطرناکی می سازد.

این مواد مخدر در آزمایشگاه های مخصوص ناتو در کشور بلغارستان تولید می شود و از آن به عنوان “معجون محرمانه داعش” نیز یاد می شود.

داعشی ها را کتک می‌زدیم اما می خندیدند!

عزیزالله رضایی

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.