«مرد عنکبوتی» یک میلیاردی شد!

کمپانی سونی اعلام کرد که فروش قسمت جدید فیلم «مرد عنکبوتی» به زودی از مرز یک میلیارد دلار خواهد گذشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» تاکنون به فروش ۸۷۶ میلیون دلاری دست یافته و پیش‌بینی می‌شود امروز (۲۵ دسامبر، ۴ دی) و همزمان با ایام کریسمس فروش جهانی خود را از مرز یک میلیارد دلار عبور دهد.

محصصول کمپانی سونی و استودیو مارول این دستاورد بزرگ در گیشه را تنها در ۱۱ روز و در حالی کسب کرده که جهان در مواجهه با سویه اُمیکرون ویروس کروناست که بار دیگر سالن‌های سینما در برخی نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» تنها فیلم سال ۲۰۲۱ خواهد بود که فروش میلیارد دلاری را در گیشه رقم می‌زند و پس از فیلم‌های «انتقام جویان: آخر بازی» (۵ روز) و در کنار «انتقام جویان: جنگ ابدیت»، به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شد که در کوتاه‌ترین زمان به فروش میلیارد دلاری می‌رسد.

این فیلم تاکنون نزدیک به ۳۶۰ میلیون دلار از فروش خود را از محل گیشه آمریکای شمالی کسب کرده است.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» به کارگردانی «جان واتس» و فیلم‌نامه‌ای نوشته مشترک «کریس مک‌کنا» و «اریک سامرز» با بازی مجدد «تام هولاند» در نقش اصلی دنباله «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (۲۰۱۹) و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.