شورای نگهبان از لایحه رتبه‌بندی معلمان ایراد گرفت؟

در روز‌های گذشته خبر‌هایی درباره ایراد گرفتن شورای نگهبان از لایحه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش تازه نیوز، این روز‌ها اخباری درباره ایراد گرفتن شورای نگهبان از لایحه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی منتشر می‌شود. آیا این موضوع صحت دارد؟

نامه نیوز نوشت: کریمی نیا یکی از نمایندگان معلمان در این باره گفته است: خبر‌هایی که در مورد ایراد گرفتن شورای نگهبان از لایحه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی مطرح شده است، در حد شایعه است و خبرگزاری‌های رسمی این خبر‌ها را تایید نکرده اند.

وی افزود: علاوه بر این برخی از نمایندگان مجلس از جمله ویسکرمی نیز از این خبر اظهار بی اطلاعی کردند.

3 نظر
  1. جانباز جنگ

    جانباز جنگ عیدی و حقوق ندارد.
    زیر ۲۵ % گفتند که از فقر بمیرد.
    ولی برای خودشان ثروت و خودرو تصویب کردند؟! و ایران را و فرهنگ ایثار و شهادت را نابود کردند.
    می گویند :
    جانباز ۷۰ % که شایدفقط یک روز جبهه بوده و ظاهرش بسیار سالم است ماهیانه ۱۵ ملیون تومان حقوق می گیرد.
    و جانبازان عزیز زیر ۲۵ % که شاید همه ۸ سال جبهه بوده باشند ماهیانه ۲ ملیون حقوق می گیرند که عیدی و پاداش و سهم دیگر هم ندارد.
    مجلس ۱۰ سال طرح حذف درصد جانبازان را مسکوت گذاشت و اگر هزاران میلیارد دلار بودجه داشته باشد با معیشت بچه های جبهه و جنگ مخالفت می کنند . که اقتصاد ایران را اختلاسی رونق دادند.
    مگر جانباز ۷۰ % روزی ۷ بار صبحانه و ۷ بار ناهار و ۷ بار شام می خورد که ۷ برابر جانباز ۲۴ % حقوق می گیرد .
    و دنیا مطابق این رانت و تبعیض و ظلم با ما رفتار می کند .

  2. اداری مظلوم

    سلام باید شورای نگهبان آن را برگشت بزند چون مغایر با شرع است و تبعیض در حق کارکنان اداری شده مگر کارکنان اداری در این برهه سخت زندگی نمیکنند یا خون آموزشی از اداری رنگینتر است یا تورم برای ما نیست زن و بچه ما خرج ندارد ما هوا میخورم این چه عدالتی است ما نمیخواهیم عزیز دل شویم ما میخواهیم شرمنده زن بچه نباشیم دست خالی خانه نرویم چند کیلو میوه خوب برای زن بچه بخریم شما مگر از درل دل ما خبر دارید شما مرفهین بی درد هستید هیچ گاه ما را نمیبینید البته خداوند با صابرین است و جواب این بی عدالتی را خواهد گرفن

  3. فرزاد

    من ۲۰سال سابقه کاردریک سازمانی رادارم که هنوزپیمانی کارمیکنم واستخدام نشدم،اماالان حدودیک ماه است که یک بخشنامه ایی صادره شده ،شاغلینی که پدرشان حداقل ۵ماه سابقه جبهه دارند،بدون هیچ قیدوشرط وازمونی استخدام رسمی شوند،یعنی کسی که حدودیکسال هس اومده اداره استخدام رسمی میشه ،اما،ماها،با۲۰سال سابقه هیچی ،کشک

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.