مهدوی‌کیا تیتر یک رسانه اسرائیلی!

جنجال داخلی علیه مربی تیم ملی امید به رسانه رژیم صهیونیستی هم رسید!

به گزارش تازه نیوز، زوی جوفر در جروزالم پست درباره حواشی مهدی مهدوی‌کیا نوشت: مهدی مهدوی کیا، فوتبالیست ایرانی، با شرکت در بازی ای نمایشی ، در تیمی با مربی ای اسرائیلی در جام عرب، به ایجاد هیاهوی بسیاری در شبکه های خبری ایران انجامیده است.

روزنامه کیهان، به علت شرکت این فوتبالیست در مسابقه ای بی ارتباط با ایران با لباسی دارای پرچم رژیم صهیونیستی و رقابت با تیمی به همراه مربی صهیونیستی، به مهدوی کیا حمله کرده است. این روزنانه خواستار انتشار بیانیه ای رسمی از سوی مهدوی کیا و ابراز نفرت شدید از اسرائیل، توسط این ورزشکار شده است.

خبرگزاری فارس نیز، خشم خود را نسبت به خودداری مهدوی کیا از عذرخواهی بابت شرکت در چنین مسابقه را ابراز کرده و نوشته است مهدوی کیا تلاش می کند تا این رویداد را کوچک جلوه دهد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور، رئیس پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران، از مهدوی کیا حمایت کرده و گفته است مهدوی کیا از حضور مربی اسرائیلی در این مسابقه بی اطلاع بوده است. علیپور در ضمن، از نمایندگان مجلس که بدون در نظر گرفتن واقعیت ها به مهدوی کیا حمله کرده اند، انتقاد کرده است.

علیپور گفت شخصا مسئله را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که این ادعا که یونس محمود، فوتبالیست عراقی گفته است مهدوی کیا پرچم اسرائیل را از روی لباس خود حذف نکرده واقعیت ندارد چون این فوتبالیست عراق تائید کرده است که مهدوی کیا پرچم اسرائیل را از روی لباس خود حذف کرده است.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.