انتصابات جدید، صدای معاون اول را هم درآورد! +عکس

انتصاب‌های پرحاشیه باعث شد تا محمد مخبر نامه‌ای خطاب به وزرا بنویسد.

به گزارش تازه نیوز، انتصابات بد موجب شده تا معاون اول رئیس جمهور نامه بزند و درباره جایگاه روابط عمومی و افراد منصوب شده تذکراتی بدهد.

در وزارت صمت جایگاه سازمانی روابط عمومی تنزل پیدا کرده است.

در انتصابات اخیر، هیچ چهره شاخص روابط عمومی را نمی توانید پیدا کنید.

در همین ارتباط حسین امامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

اینقدر اوضاع انتصاب ها و فعالیت های ‎روابط عمومی در دولت جدید افتضاح شده که معاون اول رئیس جمهور طی نامه ای به دستگاه ها درباره جایگاه ها و افراد منصوب شده نکاتی را یادآور شده است.

‏مثلا روابط عمومی وزارت صمت از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی تنزل پیدا کرده به دفتر ارتباطات! یعنی زیر مجموعه مسئول دفتر وزارتی شده. باقی روابط عمومی های دیگر هم اوضاع خوبی ندارند.

‏در انتصابات دوره جدید مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مخصوصا وزارتخانه ها، یک نفر را نمی توانید پیدا کنید از چهره های شاخص روابط عمومی ها و فعالان قدیمی این حوزه باشد. اکثریت خبرنگار صدا و سیما هستند یا خبرگزاری فارس و …

‏مدیری که خبرنگار را به عنوان مسئول روابط عمومی سازمان خود بر می گزیند به فکر خودش و رسانه ای شدنش است و نه مردم و سازمانش. فقط بلندگو می خواهد. تفاوت روابط عمومی با رسانه را نمی داند. از ماهیت کار روابط عمومی چیزی نمی داند.

‏کاش در دولت یک متولی دلسوز که دغدغه روابط عمومی داشته باشد به فکر بیافتد و به این اوضاع آشفته پایان دهد. روابط عمومی ها پل ارتباطی مردم با دولت هستند که می توانند اعتماد مردم را به دولت بیشتر کنند.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.