فرهاد مجیدی به دنبال انتقام!

‌از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر امروز دیداری حساس بین دو تیم استقلال و فولاد برگزار می‌شود و دو تیم با انگیزه‌های زیادی در این بازی به میدان می‌روند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر امروز با انجام هر ۸ بازی برگزار می‌شود که در یکی از دیدارهای حساس امروز آبی پوشان تهران در خانه میزبان فولاد هستند. این بازی در حالی برگزار می‌شود که استقلال با ۲۵ امتیاز در صدر و فولاد با ۱۷ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. شاگردان مجیدی اصلی ترین ماموریت خود را در حفظ صدر جدول می‌دانند و نکونام به همراه تیمش اصلی ترین هدف شان دست خالی نرفتن از تهران است.

همبازیان سابق در استقلال که در سالهای نه چندان دور با پیراهن‌های شماره ۶ و ۷ آبی در این تیم خوش می‌درخشیدند و امروز هدایت دو تیم استقلال و فولاد را بر عهده دارند، اخیراً بازی‌های متعددی با هم انجام داده‌اند که شاخص ترین آنها فینال جام حذفی فصل گذشته بود که با برتری نکونام و فولاد به پایان رسید تا نکونام نخستین جام دوران مربیگری‌اش را در مقابله با فرهاد مجیدی گرفته باشد.

در همین ارتباط:

آبی پوشان امروز در حالی به مصاف فولاد می‌روند که بدون شکست و با بهترین عملکرد در خط حمله و دفاع به تنهایی در صدر جدول قرار دارند و هرچند تنها یک مساوی هم در هر شرایطی این صدرنشینی را تداوم می‌بخشد، اما قطعاً شاگردان مجیدی در این بازی خانگی انتظاری فراتر از تساوی و کسب یک امتیاز دارند؛ و این در حالی است که فولادی‌ها هم بعد از اوج‌گیری دوباره با حضور نکونام به تیمی شکست ناپذیر بدل شده و با ۳ پیروزی و ۴ تساوی موفق به کسب ۱۳ امتیاز از ۲۱ امتیاز پیش رو شده است.

مجیدی که تیمش بدون شکست و با کمترین گل خورده در جدول یکه تازی می‌کند، به خوبی از دشواری بازی امروز مقابل تیم نکونام واقف است و می‌داند شاید این یکی از دشوار ترین بازی‌های تیمش در چند هفته باقی مانده تا انتهای نیم فصل است.

آبی پوشان مثل بازی‌های اخیر امروز هم وریا غفوری را به دلیل مصدومیت ندارند تا همچنان بازوبند کاپیتانی شان بر بازوی سید حسین حسینی بسته باشد. اما سیستم این تیم همچنان با استفاده از ۳ مدافع میانی، دو وینگ-بک چپ و راست، دو هافبک دفاعی، یک هافبک میانی رو به جلو و دو مهاجم مرکزی شکل می‌گیرد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.