متلک تصویری و سنگین رضا کیانیان به آیت‌الله علم‌الهدی!

رضا کیانیان هم به موضع علم‌الهدی نسبت به هنرمندان و سینمای ایران واکنش تندی نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از انتقاد شدید محمدحسین فرح‌بخش از آیت‌الله علم‌الهدی (این‌جا بخوانید) رضا کیانیان، بازیگر مشهور سینمای ایران هم به صحبت‌های امام جمعه مشهد واکنش نشان داد. او در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از مجله قدیمی گل‌آقا، نوشت:

من نمی‌خواستم در جواب آقای علم‌الهدی که گفته بودند «از هنرمندان مطالبه شود برای نظام و انقلاب چه کرده‌اند؟» چیزی بنویسم. اما وقتی این کاریکاتور را دیدم، گفتم برای یادآوری به سه نکته اشاره کنم.
می‌دانید که قیمت همه چیز به بنزین و دلار وابسته است.
قیمت بنزین، از یک تومان به سه هزار تومان رسیده! یعنی سه هزار برابر شده!
دلار از هفت تومان به سی هزار تومان رشد کرده… و متاسفانه همه فروشندگان تا زورشان برسد، همه چیز را به قیمت دلار می‌فروشند. یعنی ما مجبوریم ریال بگیریم و دلار خرج کنیم!
و حتم می‌دانید که نان از پنج ریال به چهار هزار تومان رسیده؛ یعنی هشت هزار برابر شده!
می‌بینید که این کاریکاتور هم‌چنان زنده است. خدا رحمت کند گل آقا را.
به عنوان یک همشهری، از شما می‌خواهم، هر کجا که شما بفرمایید، بنشینیم تا برایتان بگویم و توضیح دهم ما هنرمندان برای مردم کشورمان چه‌ها کرده‌ایم. منتظر جواب‌تان هستم.

پاسخ تند رضا کیانیان به علم الهدی

۱ نظر
  1. عبدالرضا غیایی شاملو

    جناب اعلم الهدی میدانم که برای حضرتعالی بسیار سخت میباشد اما لطفأ فقط کمی و ذره ای سعی کنید مردمی باشید و به آحاد مردم و خواسته ها و نظراتشون احترام بگذارید، باور کنید که ایران متعلق به همه ایرانیان میباشد پس لطفأ حضرتعالی خودتان را مالک یک استان یا یک شهر ندانید شما هم روحانی و مسئولی میباشد مانند دیگر روحانیون و مسئولان محترم و هیچ امتیاز خاص و ویژه ای نسبت به سایرین ندارید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.